God morgon 9 oktober!
Idag åker han! 
Kanske en dag att spendera i ateljén? Sen ska jag baka något gott, för jag får besök av brödluvan (som några här på forumet känner till).
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Jag vaknade med ett leende med minnen från igårkväll då jag och en kompis var på Avenue Q. Det blev en massa glada skratt som förhopningsvis glädjer oss länge i höstmörkret.
#0 Förstår att det känns tungt att han åker. Jag har nog glömt att säga det, men jag håller alla tummar att du hittar en lösning att ta dig till Speed cat nästa helg. Skulle vara så trevligt att träffas.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Regn idag igen!..Hur mycket finns det där uppe egentligen??
Förutom detta så blir det en lugn dag, jag får kanske ett infall att baka eller så bli det något annat..vem vet!
God morgon!
#0 Men du vet ju vart han åker och ska bo! det blir så bra!
Ha det så gott det går alla rexälskare!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
I dag känns det som det är en sovdag!, Lite grått och ruggigt. Jag skall nog tända en brasa (åt katterna) och leta fram en bra DVD (åt mig) och bara lata mig i dag….
Här regnar det också… har inte direkt varit inne lika mycket nu som förr av olika orsaker, dock har det mest berott på jobbet….
#2 Hade det inte varit så långt till dig (eller är det jag som bor åt fel håll?…
) hade jag gärna kikat förbi på en fikastund…
#0 Hoppas det löser sig med reanandet till utställningen
#1 Hoppas det går bra för er "från Ö-sundshållet" med både resa och allt…

God eftermiddag!
Är hos en kompis & sitter här. Det är moln ute så trist. Ikväll ska jag städa & va med mina djur.
ha en bra det som är kvar av den

Och här är det brittsommar! Strålande väder, solen skiner, sitter man i lä är det en 18-20 grader. Kommer man ut i vinden känns hösten lite grann förstås…. Färgerna sprakar runtomkring, det är verkligen en vacker höst!
Har haft min cirkel idag, nu är jag trött och ska bara gosa med missarna en stund innan det är dags att se nyheterna på TV. Och i morgon är det fredag, yippeee!
God kväll!
Halv åtta ska jag titta på lägenheten en andra gång, få info om driftkostnader mm och sedan bestämma mig om min budget går ihop. Jag hoppas verkligen att jag kan flytta dit, en äldre lägenhet på ca 100 kv och högst i tak:D Jag och djuren skulle stortrivas!
Så jag är faktiskt nervös… Får lugna mej med en kopp te.
Trevlig kväll!
Nä nu säger jag gonatt!!!!