Till min Sudden!
Ville bara skriva lite om Sudden!
Han var en STOR personlighet.
Pratade med alla som kom och älskade att leka apport fast han var en katt.
Fick honnom när han var på väg att avlivas vid 3 veckors ålder. Han var född av en vildkatt som ingen ville ha. När markägaren fick tag på dom små slog han bara ihjäl dom.
Jag kom just när Sudden var på väg att möta sitt öde.
Tog med honom hem och flaskmatade honom i ca 3 veckor. Sedan var det full fart här hemma.
Han var alltid pigg och VÄLDIGT kramsjuk.
Den bästa platsen han visste var bredvid min kudde i sängen. Där låg han och jag skulle massera hanns tassar tills han somnade.
Han blev 22 år. Han fick somna in med hela familjen runt sig för en 3 månader sedan.
En älskad katt, det märks!Fin gammal kisse.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vilken underbar berättelse.
och vad fin han var. En katt som han kommer du aldrig att glömma. Tänk så många år ni fick tillsammans - fantastiskt.

Vilken härlig katt han verkade vara och vilken tur att ni fick så många fina år tillsammans!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Åhhh, tänk 22 år tillsammans..jag kan bara tänka mig hur hemskt och tomt det måste kännas efter så många år ihop…
Jättesöt var han!
Men han fick sluta sitt liv fint med sin familj runt sig..det måste vara en tröst.
Ju äldre ett djur blir desto värre blir det att skiljas..
Jag miste min förra cornishkastrat, som blev 11,5 år, efter 9,5 år ihop..
Men även om det var fruktansvärt att skiljas då (han fick somna in innan han började må för dåligt..i min famn i soffan här hemma..)så önskade jag att han hade blivit över 20år som jag trodde från början..
Men jag inser att smärtan då blivit ännu värre..
(om det nu är möjligt att sörja en katt mer….)
Vacker katt och fint inlägg! Tänk vilken lycka det är att ha sina älsklingar friska och krya vid sidan… Man ska inte ta det för givet!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

En fin och älskad katt,som du fick många fina år tillsammans med…
Väldigt fint skrivet.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Beklagar sorgen, vilken sötnos han var! Tänk vilken tur han hade som blev räddad av dig. Du har hjärtat på rätta stället önskar att fler hittekatter hade sån tur. Tröstkram till dig!

Vilket fint minne du har. Alla dessa år tillsammans och en start på livet som var mycket speciellt och gjorde att ni kom oerhört nära varandra.
Fin kisse som verkar ha haft ett underbart liv.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tänk vad mycket ni gjort tillsammans sedan ni hittat varandra. Det måste ha varit en underbar tid för er båda.
Var positiv -må bra