Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 461 ggr
Leffe
0

Inläggslista

I nattens uppdatering lade det till en inläggslista nedanför alla diskussionstrådar. På det sättet har man närmare till listan när man läser i långa trådar. Man behöver inte rulla upp längre

MyTwiggs
0

Wow! Perfekt ju!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Ja det är inte alls dumt vid långa trådar

MyTwiggs
0

Ja jösses så bra vi är på att hålla liv i diskussionerna..  Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Buffy-co
0

Jag är väldigt positiv till förbättringar på sajten och har ju nu vant mig vid det nya och tycker det är ok..(även om vissa saker var bättre på gamla ifokus-men det är ju inget att tjata om..)

Men denna senaste inläggslista längs ned förstår jag inte vitsen med!
Jag har verkligen försökt se vitsen med det, men…nej.
Det går ju fortare att klicka på "Upp till inläggslistan" nere till höger under sista inlägget efter en läst tråd…
Då kommer man till nästa senaste inlägg..

Men kanske det dyker upp någon vits med detta med tiden??

Nu spelar det ju ingen roll för mig att det ligger dubbelt - men jag undrar varför de lagt ned tid på det???Obestämd

LinusCRX
0

Perfekt!

Buffy-co
0

Hihi…kan du förklara på vilket sätt det är bättre med denna lista längs ner..Oskyldig
Jag tycker det är bättre attt klicka på upp till "inläggslistan"Tungan uteFörstår inte vitsen..Tyst
(observera vad duktig jag var med smilisarna!Cool)

Eine
0

Jag tycker det underlättar något, du kan du Leffe!Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Äras de som äras bör - det är ju inte Leffe som gjort denna lista längst ned,utan iFokus - datorkillarna..Flört

(har nu skrivit på support och frågat om denna lista istället för här innne..)

Elica
0

#5 - till all lycka har vi människor olika vanor - också med datorn. Tungan ute

Jag hör till dem som tycker listan där under är praktisk - och på det sättet "bättre".

Men mej stör det inte alls om du hellre trycker på "Upp till inläggslistan". Nu finns det möjligheten att välja - och det tycker jag är oftast bra.Flört