God morgon 8 oktober
God morgon!
Usch vad tidigt! Ska iväg till Rotterdam med jobbet i två dagar. Flyget går 7.35 från Arlanda och vi kommer hem sent fredag kväll.
Ha det bra allihop!

En lugn dag med eget arbete idag. Jag ska försöka sätta mig in i Bettans stamtavla med tillbehör.
Jag väntar även med spänning på om jag blivit antagen till utbildning inom Omvårdnad. Jag har 6års arbetserfarenhet inom yrket men har man inte papper på det är det värdelöst..
Hoppas att alla får en bra dag, vad ni än må göra..
En liten söt bild på morgonen kan väl inte skada? Nemo med sina kompisar.
God morgon!
Här är det livat som alltid när kattungar är inblandade! Idag har Allan lärt Terror hur fånigt man ska låta när man jagar (eller försöker jaga) en fluga i fönstret. När Allan (även kallad farssan Baloo) är klar med utbildningen av Terror så kommer Terror att ha blivit vitfläck, lockig och tjock som en… björn… 
Idag är dock sista dagen de har tillsammans, så han får verkligen skynda sig 
# 0 Hoppas att du får det bra i Rotterdam
# 1 Hoppas du blir antagen! Tack för en underbart söt bild! Jag lägger in en jag också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag säger bara.
#0 Ha så trevligt, även om det är med jobbet får ni säkert några minuter över till annat.
#1 Håller tummarna.
Nu skall jag på musikal!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Underbara bilder!
#1 Lycka till!
#3 Vilken musikal ska du se? *nyfiken* 

#4 Jag såg Avenue Q. Den var helt underbar. http://www.avenueq.se/
Jag mötte även MalinN som har min Harmony och Fantomen där.
Det blev många skratt och den var så perfekt på gränsen, men de hamnade alltid på rätt sida (svårt att förklara). Jättekul och väldigt proffsiga skådespelare som kunde spela två personer samtidigt, byta röster hit och dit och man hörde exakt vilken av dockorna de var varje gång. De rörde sig också exakt som dockorna så de smälte ihop. Jag hade urtrevligt!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#5 Kul att du hade det trevligt!
Hm, den verkar intressant! Såg att den kommer till Trollhättan, har inte så långt dit…. Tack för tipset!