God morgon 7/10-08
God morgon. Precis hemkommen från arbetet. Inte är det varmt ute. Skönt att komma in. Välkomstkomittén väntade hemma. Nu är det två dagars ledighet. Ha nu en bra dag. En annan ska sova några timmar nu efter en kopp te.
Ska också dra mig till sängs efter att totalt ha vänt på dygnet och bakat banankaka till för någon timme sedan samt pratat katter på telefon i 3-4 timmar.
Skönt att vara ledig hela morgondagen, fram till kvällen! Ha en bra dag, ni som ska vara vakna!
God morgon. Här blir man väckt av katter. Ska försöka sova en stund till. Ska ev till Globen i kväll och se Djurgården-Timrå
Sköt om er

God morgen! Her er det strålende sol i dag, et herlig høstvær. Om noen få timer kjører vi til fjells og kommer ikke hjem før til søndag. Skal bli deilig med høstferie 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
God morgon!
Idag ska jag försöka hålla mig i ateljémiljö hela dagen. Jag är lite nere… sådär som jag är ibland… Det är inte lätt, men faktiskt så mår jag bra om jag får göra några skulpturer…
Här är en jag gjorde igår… (lite dålig bild… men…)
Ha en bra dag allihop!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#4 Du gör snygga skulpturer. Förstår att du mår bättre när du får skapa sådana fina saker

Godmorgon, här är det rejält kallt med frost på gräset. I dag skall vintermattorna på mina dragiga stuggolv! Sen är vi rustade för vintern.
Jag har också bokat en tid för min "tjocka" Tindra hos veterinären, vi skall dit i morgon, jag hoppas att det "bara" är normal fetma hon har….

Goddag!! Här fick man skrapa rutorna på bilen i morse. #0-#3 Ni verkar alla ha en härlig dag/ar framför er.
#4 Skönt att ha någonstans att dra sig tillbaka från vardagen och där du med din talang kan skapa så fina saker.
#6 Jag håller tummarna för Tindra imorgon, skönt att vara färdigrustad inför vintern. Jag har bara hunnit börja fundera.
Nu skall jag försöka plugga musik en stund i alla fall.
Kram på er!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Goddag
Fast god är den sannerligen inte, det är en jävla skitdag för att vara ärlig. Ber om ursäkt för att jag inte censurerar mig själv, men jag ids inte. Jag känner mig mest bara ledsen. Hoppas ni andra har en mycket bättre dag än jag.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Här är också en seg och deppig dag men det går väl över.
Stolt ägare till tre La permer
Kramar till alla ledsna och deppiga ….