Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
EvaG
0

God dagens 6/10-08

Tänk att jag som brukar avsluta god morgon-tråden är först i dag. Ska snart i väg till arbetet igen. Sol ute. Ha nu en bra eftermiddag och kväll allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag!

Jag har gjort några skulpturer på förmiddagen och sen ska jag iväg till Vingåker och handla lite kattmat!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

Goddag.Sitter och väntar på taxi,åker över till Finland med katt, är tillbaka på onsdag! Ha det gott och sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0
Avots
0

Godkväll!

I dag har det varit en härlig höstdag, jag har ängat hela eftermidagen att dra sladdar och sätta upp lite lampor här och där i min trädgård. Här på landet finns det ju inga gatlyktor.

Nu hoppas jag på att se var jag sätter fötterna då jag tar kvällsrundan med hunden.

Daniella
0

God kväll!

Idag har jag varit hos en kompis. Sen har jag bara tagit det lungt & tittat på tv & va med min katt som är helt underbar. Hon ligger på data bordet just nu medans matte sitter vid datorn vilken hon brukar göra. Nu får man klappa henne nästan hela tiden vilket man inte fick förut. Det går framot.

ha en bra kväll

MyTwiggs
0

Helt slut efter att ha malt kattmat i några timmar.. Nu ser jag bara hjärtan vart jag än sätter blicken! Urk!

God natt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com