BISx2
For en helg!
Det begynte jo i går med at Max ble BIS-ungdyr, noe som var helt utrolig. Men, tror dere jammen ikke han ble BIS-ungdyr i dag også? 2 BIS på 2 dager
For en debut på utstillingslivet, både for han og meg. Jeg må innrømme at jeg er ganske så ør i hodet nå. Max ble også klubbkatt i kategori 3 begge dager.
Søsteren Terri gjorde det også bra i dag og ble nominert. 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Gissa om vi är stolta och glada!
Söndagsnamnet på Max är S*Weminas Masterwork och hans syster heter S*Weminas Free Floating.
Grattis Elin, Max och Terri 
Grattis!!
Stort grattis!
Supergrattis till både ägare och uppfödare!! Jätteroligt.

Grattis! Så skall det låta.

Grattis till BIS X 2.
Stolt ägare till tre La permer

Ett jättegrattis. Förstår att ni fått smak på utställning nu.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis Elin!!! 

Krama prinsen och prinsessan från mig!
Hurra hurra! Åh vad kul - some masterwork. ;-) Bara tre BIS kvar till Junior Winner-titeln nu, kom igen! Grattis till syrran också!
WoW!!! GRATTIS!!! 

Stort grattis
Grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ojoj….GRATTIS!! Vilken debut!!

Grattis!
Grattis! Grattis

Grattis grattis!!!!

Tusen takk alle sammen. Max er en stor sjarmør, og dommerne lot seg sjarmere av han
Mini-husse her i huset er meget stolt over katten "sin" og syntes det var veldig gøy når katten hans "vant" som han sa. Han ville gjerne ha med seg sløyfene og pokalene i barnehagen i dag, haha. Men vi ble enige om at det fikk holde med at vi tok bilde, hehe.
Tenk, Max er ikke bare BIF (best in family) lenger, han ble BIS også 

Vilket superresultat! Jättegrattis!

Måste bara säga..Jag sitter här med fånleendet på och tänker direkt - vilken underbar uppväxt för er lille Fredrik att ha en sådan stor kärlek i Max…
Jag tror det betyder otroligt mycket för barn att växa upp med djur…de lär sig mycket om att visa känslor och känna empati osv..
Den här katten kommer han aldrig glömma!!
Lilla Terri hoppas jag(och tror) har sin kärlek på annat håll i familjen..

Helt enig med deg. Jeg mener også det er veldig viktig at barn vokser opp med dyr, og at de lærer veldig mye av det. Men hadde ikke drømt om at de skulle bli så gode venner. 3 åringer kan jo være noe uforutsigbare innimellom, men Max er helt super med Fredrik.
Terri har også begynt å ta mer kontakt med Fredrik, men hun er først og fremst mattes lille prinsesse
Hun ligger i fanget og spinner nå.

Grattis!!! Han är verkligen superfin din lilla Max, förstår att domarna blev alldeles överväldigade!
Grattis!
#20 Bra skrivet! Det ligger mycket i det.

Grattis även till denna BIS! Himmel så roligt att det gått så bra er första utställning!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis igen!!! Vilken helg!!!! Jättekul!