Nytt Annonstorg.
Nordiska IDP har på sin hemsida startat ett annonstorg för katter & tillbehör. Tjänsten är helt gratis för alla. IDP-hemsidan har över 1000 unika besökare per månad så annonser kommer att synas. Annonstorget är helt nytt och lades online idag.
För att annonsera: Gå till Nordiska IDP
och klicka på "Annonstorg" i menyn.

Fått förfrågan om detta så jag gör ett förtydligande.
Det spelar ingen roll vilken organisation annonsören tillhör. Alla är lika välkomna att använda tjänsten.

Har lagt till möjligheten att annonsera om avelshanar också.
Fin idé men hur blir jag medlem med lösenord och allt?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#3 Du behöver inte bli medlem. När du lägger in en annons så finns ett fält "Password" där du skriver in ett lösenord som du valt och som du senare använder om du vill redigera din egna annons. Annonsen ligger kvar i 90 dagar och mycket kan ju hända, t ex kan ju något du annonserat till salu blivit sålt eller kanske en kattunge av någon oförklarlig anledning bytt kön / färg och du behöver ändra detta i annonsen. Då är det bra att kunna redigera den själv och då behöver du ditt lösenord.
aha! Tack för infon.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

För att annonsera eller läsa annonserna: Gå till Nordiska IDP
och klicka på "Annonstorg" i menyn.
Det har redan blivit en del annonser, Kul.

Vi vill ha fler annonsörer som annonserar GRATIS på Nordiska IDP,s Annonstorg.

Nu har vi lagt till en kategori för hittekatter / hemlösingar också. Hoppas att detta kan komma till användning för dessa olyckliga katters bästa.

Nordiska IDP,s Annonstorg vill önska alla annonsörer ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2008. Hoppas att det blir ett lyckligt år för er och era katter och att ni finner nya bra hem till era pälsklingar.
GOTT NYTT ÅR!
Här är en bra plats om du vill nå ut med dina ev kattungar mm till IDP. Den börjar öka i storlek nu
Den här annonsplatsen fungerar. Vet bekanta till mig som blev av med två kattungar via detta annonstorg
Ni glömmer inte att annonsera eller kolla här

För att komma till annonstorget, gå till Nordiska IDP,s webplats och klicka på "Annonstorg" i menyn. Givetvis helt GRATIS att annonsera här för alla oavsett klubbtillhörighet.