Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 307 ggr
Gittan
0

Vad annorlunda

Plötsligt har sidan blivit annorlunda och mycket finare än tidigare.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Buffy-co
0

Ja…finare layout..Glad

Men- bifogade bilderna har krysset(stäng) på vänster sida…
Det känns helt avigt men är väl en vanesak..
Hoppas dock de ändrar till höger igen som det är brukligt på alla sidor…det sitter liksom i fingret att pekaren ska dit..Obestämd

Kanske man hittar på mera som är nytt…

Haha..såg nu när jag skulle redigera att hantera inlägg nu ligger till höger..Skrattande
Och- vad jättebra med rutan/ramen "Sajter" som innehåller personlig sajt,inställningar favoritsajter osv..
Det syntes dåligt där långt upp till höger utanför ramen(de ligger kvar fortfarande också men antar det kommer försvinna..)

Elica
0

Hos mig är stäng fönstret på höger?  

Måste riktigt kolla - och det stämmer - med min Safari. Med Firefox var den faktiskt på vänstra sida. Så den här sidan är nu riktigt "macvänlig". Glad

Förr fungerade Safari knappast…

Buffy-co
0

#2 Menar du "stäng" när du klickat på bifogade bilder i en tråd??
Det är bara de som har krysset till vänster eller "stäng fönster" som det också står..

Konstigt i så fall….Jag har IE 7 och det är ju vanligt (vanligast???) så det verkar konstigt om det beror på det?Obestämd

Elica
0

Obestämd Jo jag menade det - men i imperfekt ! Nämligen nu har den bytt till vänster även hos mig! Varför "öpnade jag munnen"?Tungan ute

Men jösses som sidan har blvit snabb! Det toppar den där "stäng fönstrer" - elendet hur bra som helst! TACK.

Leffe
0

Det me d stäng på vänster sida är tydligen fixat, men kommer ut troligen i samband med den vanliga uppdateringen i natt. De vill inte störa nätverket mer under vanlig tid än vad som gjorts idag.

Catwoman
0

Tycker det ser ganska proffsigt ut nu

Var positiv -må bra

Bandy iFokus