Ajaj !!
Didi höll på att göra sig riktigt illa tidigare idag. Hon var inne i min garderob och skulle hoppa ut när hon fastnade med ena bakbenet i en utav de utdragbara lådorna under
(som jag inte hade dragit igen ordentligt efter mig) Hela hon hängde ner i benet som var fastkilat och hon skrek rätt ut. Vilken tur att jag hade fått för mig att jag skulle klä på Meja i sovrummet istället för på skötbordet som jag brukar så jag hann snabbt ta lös henne.
Vad mycket man hinner tänka på några sekunder, fick för mig att om hon bröt benet och behövdes opereras så skulle vi va tvugna att ta bort henne, att hennes hjärta kanske inte skulle tåla narkosen och att dom inte skulle vilka operera katt som går på blodförtunnande.
Tänk om jag inte hade varit hemma 
Så dra in era lådor, även en katt kan trampa fel.

Tur att det gick bra.Tyvärr så kan man ju inte förutse och förebygga alla olyckor.
Stolt ägare till tre La permer

Huvva… Låter riktigt otäckt. Vilken tur att det gick bra och att du var så snabb.
Givetvis ska det inte hända några olyckor hos er nu, men för lugnande information så kan även hjärtkatter sövas (och Agria ersätter den dyrare sövningen, jag har frågat i förebyggande syfte) och måste man opererar man även när katten får blodförtunnande. Däremot genomför man ogärna mindre viktiga ingrepp

Ooo, så läskigt! Sån tur att det gick bra!
Det kan gå snabbt. Skönt att det gick bra.
oj oj tur du var hemma!!