Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 612 ggr
[Silkwaves]
0

Bella + Kenny = SANT!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen vågar jag skriva det - Libelle är dräktig och kattungar väntas …hör och häpna … den 11 november!

Det är på dagen ett år sedan min förra kull och eftersom alla mina kullar fötts exakt på beräknad dag såå… den 11 november smäller det! Tungan ute

Nåja riktigt så säkert är det förstås inte och mycket kan gå snett, men jag är så GLAD och ser verkligen fram emot denna kull.

Mer information om min uppfödning, mina katter och tidigare kullar finns på hemsidan www.silkwaves.net.

Jag kommer förhoppningsvis att söka fodervärd till en honkattunge ur denna kull. Mer info om vad det innebär finns på hemsidan.

Bifogar en bild på Libelle när hon var kattunge Kyss Längtar efter ett helt gäng sådana småttingar…

MonicaLagerquist
0

Grattis så underbart.

Stolt ägare till tre La permer

rexmamma
0

GRATTIS!  Superroligt! Bella-kloner känns ju inte fel direkt KyssKyss

MyTwiggs
0

Grattis! Så spännande!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Aje-T
0

Iiiiiiih, GRATTIS!!! Måtte det bli en liten gossebebis också Flört

Gittan
0

Grattis!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

mumsikoff
0

Ååh vad roligt! Grattis, grattis, grattis!

Clee
0

Jippi! Fasen, jag vill ha en kattunge där också ju. Bella är ju min favvo med sin ljuuuvliga päls! Kyss Nåja, får väl hålla ut tills det är dags för Kennysyster Tramsin att visa vad hon går för. Men bra jobbat till brorsan vill vi säga, i alla fall!

Sashimis
0

Grattis!! Kommer inte våga titta i dina trådar med bilder sen!

citrina
0

Grattis!

Vilka superbebisar snyggingarna kommer att få!

AnneAlva
0

Grattis, vad roligt! Ska bli kul att se vad som blir av den kombinationen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

GRAAAAAATTTIS! Skrattande

Det kommer att krylla av små ljuvliga Bella-Kenny miniatyrer! Hihihi,tänk om det blir den 11:e… komiskt. Inträffar det kan du säkert fråga kalenderkommittén om de inte kan döpa dagen till Silkwaves-dagen Flört

Massor med nospussar från en stolt blivande farbror ;-)

[Wiveka]
0

Åhh, grattis. Vad spännande!

pallemaxwell
0

Stort grattis, så spännande att vi snart får njuta av bilder på små söta Bellennysar Skrattande på din hemsida.

RacerDonnans
0

Grattis, vad spännande. Det kan bli riktigt bra!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Åhhhh Grattis, hoppas det blir som tänkt…..
Det låter mycket intressantGlad
Söta snygga Bella!!!

Måste in o kolla hemsidan..Cool

MariaT
0

Grattis till hallontuttar =) Vad skoj att se vad det blir, kan ju bara bli bra =)

[Silkwaves]
0

Tack för alla gulliga ord. Så spännande att se vad som döljer sig i Bellas än så länge lilla mage.

#4 Självklart har jag viskat in en beställning på en gossebäse   

#7  Visst det går alldeles utmärkt  meen… en egenproducerad Lilltramsa är nog inte heller helt fel… 

#8 Det är bara att ta ett djupt andetag och Titta !

#11 Hrmm Silkwaves dagen - njaa vet inte det vill nog ha en härlig dag i maj istället för november… fast…

#15  Välkommen att kika in - har inte riktigt tid att uppdatera hemsidan just nu och det finns tyvärr en del bilder som inte ser ut som de borde och en del andra estetiska småfel - sorry för det!

A-M.H
0

..oj vad spännande…kan inte bli annat än "gosh Kyss

#4 Aje..hmmm…har du beställt ett litet "gossebarn" ?????Cool

..11 är min lyckosiffra…lite O.T..men så är det..Glad