Godmorgon 1/10-08
Godmorgon!
Att jag skulle vara först känns lite overkligt, men någon gång ska väl det ske också.
Väntar på en buss som ska ta mig, Krycke och Kyra till Ultuna för ett veterinärbesök.
Igår var vi och hälsade på hemma hos Ringo och Linton och grabbarna grus är så härliga. Ringo utvecklas mer och mer till en riktig snygging och jag älskar hans look!
Ha en bra dag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon!
Jag är uppe tidigt. Jag ska måla en tavla idag, sen ska jag ge mig på skulpturer (priser) till whippetklubbens årliga utställning. Hundar!
Vi får se hur det går.
Jag är ganska trött efter gårdagens hålligång. Dagens avslutades dock med en jäääättetrevlig fika! Tack för en intressant pratstund på Café Mineur, Polina! Dit går vi hitta igen! 
Vädret är inte upplyftande alls idag! Vad ska man göra åt det?
# 0 Lycka till med Kyra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Rejält förkyld är jag, nu är det bara att inse att jag får ge mig och inta ryggläge idag … :( Hoppas vara på benen och jobba imorgon igen.
#0: Lycka till med Kyra hos veterinären. Hoppas inte det är nåt allvarligt …? Är det Ringo på bilden …? Börjar bli en riktig snygging!! :D
#1: Lycka till med dina skulpturer! Är så impad över dig och din syster, ni är så otroligt duktiga och kreativa!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Godmorgon!
I dag var/är det segt att vakna, det kanske beror på det gråmulna vädret eller på att jag börjat förstå att det finn en massa komplicerade regler gällande att instalera köksfläkt, sådant gör en TRÖTT!
Men nu skall jag iväg till stallet och mocka, det kanske piggar upp livsandarna.
I går hade vi invägning här hemma tyvärr hade alla katter gått upp lika mycket var, på en månad, vilket ju inte var meningen. Det är ju bara lille Cello som får gå upp i vikt. Inte de andra två!!!
Nu blir det enbart orijen här en månad, om inte det funkar så vet jag inte vad jag skall göra!
Nyss kommit hem från lagårn, känns skönt att få en stund tystnad utan en massa "mamma…."
#2 Krya på dig!!!
#0 Lycka till
#2 Krya på dig
Själv ska jag ta det lungt och till kvällen bortbjuden på middag.
Sköt om er
På den här delen av jordklotet är allt bara bra i dag. Ha nu en bra eftermiddag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God eftermiddag allihoppa!
Här går det undan. Våra sphynxbebisar har blivit så pass stora att det är snart dags för flytt. Jag har fallit pladask för ena honan, Glafira, och nästan ångrar att jag lät henne tingas till Finland. Men är nog lite sent nu att dra sig jur avtalet då hon flyttar om ca 2 veckor och har varit tingad sen 6 veckors ålder :( Men men, får hoppas att vi får många uppdateringar när hon väl har kommit tillrätta i sitt nya hem.
#1 Tack själv kära du! Och tack för att du visade mig det otroligt mysiga fikastället - verkligen helt underbart! Tror det blir många fler fikan då det finns mycket att prata om :)
Nu väntar arbetet. Ni får ha en underbar kväll även om vädret verkar dåligt.
# 7 Ja, tro inte att jag är färdigfikad med dig. Vi har många ofikade fikan att fika.. eller fikor? Vad säger man? Ja.. Vi har mycket fika att fika tillsammans!
Fika? Det är ett roligt ord när man smakar på det.. eller fikar på det kanske jag ska säga? Nu är jag trött!Bäst att ta en fika
Förlåt! Hahaha! Du milde var jag rör till det ibland! Vi ses snart igen!
www.mytwiggs.com
#9 Fikabröd är det bröd bakat av kaffe
# 10 Ja, det är nog det! Lite kaffe eller te med lite socker eller honung.. sen öser man på med en mastig brödtext (kattsnack) och där har man ett färdigt fika för mig och Polina! Jisses!
www.mytwiggs.com
God natt!
Test
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥