S*Kattmillas första kull
Ja nu bakas det vår första egna kull här hemma, mellan CH S*Mobackens Yazminah Yo-Li och S*QurraMoyaz Vile. I början av november är dem beräknade att komma. Känns så kul då jag har planerat och funderat några år nu innan den första rätta kombinationen. Båda föräldrarna är strax innan parning hcm-scannade ua.
Tack Siw på S*Mobackens att jag fick överta vackra "kossan" Mimmi!!
En bild på blivande mamman bifogas!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Det är såå kul vännen!!!
Åhh, vad spännande!

Jag är glad för din skull att du äntligen får en kull! Hoppas allt går bra!

Vad spännande - fortsättning följer hoppas jag…!
Vilken härlig vitfläckstjej! Älskar svartvitt på cornishar. Lycka till med kullen!

Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer

Hoppas allt går bra, håller tummarna för dig!
Tack alla! Vill inte hoppas för mycket än men det känns bara så underbart att titta på hennes mage! Se hallontuttarna lysa och för varje dag se magen växa liiiite mer. Kommer att bli massor med bilder framöver!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Det är ju såå roligt. Nu kan jag ju till och med vara extra "barnmorska" om du så vill, tar ju knappt en timme att ta sej till dej nu, inte 4 timmar som tidigare.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Halloj min vän!
Nu tror jag allt du blir lite förvånad!
Min kommentar på ditt inlägg är Tack för att du anser Mimmin vara värdig mamma till din första kull! Du vet ju att jag har stora förhoppningar!!!!!
Kram Siw
Ååå så glada vi blir här hemma för att det blir smått efter Vile! Jag vill se bilder på pappa katt också! Här i mitt knä ligger en liten syster till honom som är gudavacker. Hon skulle inte hålla för avel och tyvärr har jag behövt kastrera henne, men det är ingenting som har någon ärftlig betingelse och Elvira mår bara bra som kastrat här! Hon är ett perfelt utställningssällskap och hon hälsar lycka till! Brorsöner och brorsdöttrar vill vi se i massor!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Kul! Ser fram emot smått hos dig framöver efter dessa två.
Lycka till!! Kram
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vad roligt, ska bli kul att se vad det blir av den kombinationen sen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Spännande..lycka till!
#10 Ja nu blev jag paff att du skriver här!
Undrens tid är inte för bi. Mimmin är bara sååå underbar och det känns inte som jag kunde fått en bättre mamma-katt till min första kull!
Här kommer mer bilder på Mimmi
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ett hjärta av guld Mimmi, det bara strålar godhet om henne!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#11 Elvira är vacker som en dag!!! Här kommer en del foton på hennes bror.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vile är i värsta slyngel åldern nu och varken päls el kropp är som det ska va. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
En stolt blivande pappa är han ändå!
Det borde bli spinnmaskiner som är godhet rakt igenom i kullen om dem ärver sina föräldrar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Å go' Mimmi och go' Vile, du får pussa dem från mig..
# 17-19 Jösses, ja han har en härlig noslinje percis som sin syster! Jag har sålt min själ till de romerska profilerna. Inte helt olik sin pappa heller, stilige Vile!
Han ser ut att ha fått samma stuktur på pälsen som sin syrra, men något mer päls kanske. Elvira är inte naken någon stans, men hennes päls ligger slickad.. Haha! Jag tror hon lånar hårgelé av sin matte 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis vännen!! Detta är du värd! 
OJ grattis! spännande och dessa vackra föräldrar sen!!

Grattis, det låter bra!
Hmm. det skulle antagligen vara tryggast för mig att banna migsjälv från iFocus i december…
Grattis till din kommande kull, vännen!! Vet hur mycket du längtat efter en kull …!! Kram kram!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com