Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 403 ggr
MyTwiggs
0

Morrnmorrn Tisdag!

den 30 september!

Härlig höst!

Nu ska jag till Stockholm!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

Godmorgon!

Jobbar hemma idag med fackliga saker. Med fem vildingar som flyttar till helgen är det allt annat än lugntFlört

Härligt väder i Stockholm.

Ha en härlig dag!

Dolleminas
0

Här är det full fart!! 2 av barnen i skolan sen ska jag jobba i eftermiddag/kväll…

Idag skulle min salige far fyllt 68, men eftersom han inte längre finns kvar har jag som tradition att tända ljus till honom denna dag…

RacerDonnans
0

Har lite liknande dagar som er #0 och #1 samt #2.
Har haft en hektisk morgon för att få iväg mina två till skolan, sen skall jag jobba fackligt hemifrån förmiddag och på möte i eftermiddag. Därefter bär det av till Stockholm eftersom jag tar nattåget ner för en konferens imorgon och sen nattåget hem.

Ha en bra dag!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

#3 Är du nånsin hemma…Flört

zickan
0

herregud att det redan är tisdag..
Jag är jätte förkyld. Har sovit bort ungefär 2 dygn nu. Lite piggare i dag och ska umgås med djuren hela dagen. Stackarna har inte sett röken av mig på två dagar mer än mat och vatten.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Eine
0

God morgon! Lugnt och skönt i dagl Ja, resten av veckan blir nog rätt skön.Får ladda inför Helsingforsresa på måndag-tisdag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Det är tydligen många som ska prova på civilisationen genom att besöka huvudstadens Solnas förstad Stockholm. Själv stannar jag i Solna och sak kolla matchen Timrå-Luleå på teven. Har dessutom hämtat mig efter gårdagens firande.

Sköt om er

AnneAlva
0

God förmiddag!

Idag hoppas jag kunna hälsa på herrarna Ringo och Linton hos vår fodervärd, vi får se om de har tid, blev lite kort varsel. Glad Annars ägnar jag mig mest åt att ha ångest över morgondagens veterinärbesök, gissningsvis kommer det också att rinna iväg ekonomiskt… Obestämd

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

God lunch!

Har på förmiddagen varit ute på en ridtur, det blev mjukgörande övningar på ridbanan i dag. Tyvärr har jag börjat förså att det inte är hästen som är stel utan ryttarenObestämd

Nu inmundigar jag lunch framför datorn, får se vad eftermiddagen kommer att innehålla, borde kanske sätta upp lite ljus i trädgården, det är bra mörkt nu på kvällarna…

Katterna ligger mest framför elementen och myser eller om jag är snäll och eld, framför kaminen..

Gittan
0

Dagens. Här är allt bra. Hoppas att det är bra för er också. Ha en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MariaT
0

Middag på er alla!
En dag full av sorg och elände, önskar jag inte vaknade idag!

Funderar på när allt elände ska ta slut, funderar på om det någonsin gör det. Jag är slut ialla fall.

emiya
0

Godkväll och god natt!Glad

Sen som vanligt! Har städat i dag och är alldeles slut! Dags för sängen…

MariaT: i morgon är en ny dag, hoppas allt blir bättre då! Styrkekram!

EvaG
0

Jag säjer god natt nu. Hoppas ni får en bra morgon.

Medarbetare på Vilda västern iFokus