Speedcat?
Hallå, hallå!
Vilka här får man träffa på denna utställning?
Vi kommer endast på söndagen. Vi kommer ha med oss vår Sphynxhane Vanja och krullet Ferapontij. Hoppas kunna åka hem med en nakenchampion och Ferapontij vill jag bara ha en bedömning på. Hans päls är inte färdigväxt och han har en fin landningsbana. Men men, vad gör man :)
Annars kommer också vår Sphynxhane Mishas två döttrar ställas ut på söndagen. Känns nästan som att ställa våra egna bebisar och vi ser fram emot lysande resultat från dessa.
Jag kommer bara på lördagen men Elvira och Allan 
# 0 Vi ses ändå ju! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag kommer på söndagen med mina tre tjejer. Anthea ska ta nåt cagcib och Wilda cap hoppas jag och för lilla Tapini blir det utställningspremiär (hoppas hon ger pappa Qat några poäng…)

Jag kommer båda dagarna. På lördagen kommer jag med Bimsies Maxwell Silverdröm och så är det utställningsdebut för Grabbarnas Paulina som kastrat 
På söndagen kommer jag med Maxwell.

Jag kommer båda dagarna.
Tar med mej nakenfisen Ego. Idun kommer med, och även Saga. Hon var på väg att få full päls, men har nu tappat en del pga att jag gav fel foder ett tag. Gav en liten kompott av massa vinster, var ingen bra ide. Men vill ha med henne i alla fall för och testa så hon fortfarande har sitt super psyke. Huskatten kommer också.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
# 4 Hurraaa hurraaa! Äntligen ska jag få träffa dig! Du kommer att träffa mig, Elvira, Allan och Josefin på lördagen!
www.mytwiggs.com
Tja…jag har anmält Tjorven..båda dagarna…men vet inte om jag kommer med. Var lite sen med inbetalningen. I tid innan sista anm. dag…men vet ju inte HUR snabbt det brukar bli fullt på SC?
Det är klart.. Om jag kommer med.. det vet förstås inte jag heller 
# 6 Har inte ställt på speed cat förr, så jag vet inte riktigt…
www.mytwiggs.com

Jag kommer utan katt på söndagen med en blivande kattungeköpare. Hoppas på att få träffa och visa många fina cornishar (och mattar) där!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 8 Och inte på lördagen förstås 
Fast vi ses ju å andra sidan helgen efter det 
Vi ska nog allt bli tvugna att genomlida en och annan timme tillsammans så småning om, det har jag en stark känsla av 
www.mytwiggs.com
#7 Tja…det visar sig väl snart. Kan ju alltid hoppas!

Jag hoppas komma med Stacie och Candy båda dagarna. Ser fram emot att träffa er alla, det är ju några jag inte hunnit träffa än, men självklart blir det lika kul att träffa er som jag redan känner. #3 Dig har jag ju inte träffat sedan den trevliga goda frukosten du bjöd mig på.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#5 JA, JA, JA. Det hoppas jag att vi gör! Jag hoppas du kommer med då! Jag kommer då så klart att gå assistent, men har ju lite tid emellan så klart.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

www.mytwiggs.com

Planen är att Grabbarna Bus ska till SC på lördagen. Annars får ju inte Mäski och Palle skjuss ;-)
Kul att det blir några härifrån!

ska bli kul o ses igen
#15 Jag är evigt tacksam att jag får åka med dig