En kull på gång!
Ja.. Det är fortfarande inte S*MyTwigg´s som har en kull på gång! Det går inte fort på landet (som Pölsa säger i filmen Smala Sussie; Det är för övrigt en film jag varmt kan rekommendera)!
Kull väntas mellan S*Snörikets Chill out och S*Brave new curl Evil doer andra veckan i oktober!
Det var en fröjd att ha Chili på besök hos Allan! Hon är en härlig katt, både i temperament och look. Hennes päls är to die for och hon har en nätt och feminin framtoning (även om var honkatt blir generande lättfotat vid löp).
Om du är intresserad så kommer information löpande i denna tråd och du är välkommen att kontakta Chilis ägarinna och familj om du har fler frågor om kullen!
Här är kullens stamtavla!
Observera än en gång att detta inte är S*MyTwigg´s kull. Jag äger däremot pappa katt, som jag gissar att de allra flesta av er känner till!
Mail till Chilis matte och familjen Berg: sascha.berg@hotmail.com
To be continued…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Och Allan som blir pappa och som nu är kastrat. Någon annan kull blev det inte, men han är nöjd ändå!
www.mytwiggs.com
Spännande det ska bli att följa den här kullen. Jag fick förmånen att ta en kull på Chilli för snart ett år sedan, då hon var i min ägo. Vill ni se hennes dåvarande kattungar och kanske få en hum om vad hon ger till sina avkommor så kan ni gå in på min hemsida www.calistas.se (S*Zoot'z katteri) och kika på E-kullen. Jag var väldigt nöjd med den kullen och Chilli var en exemplarisk mor.
Blivande pappa ser härlig ut!
Lycka till Sascha med familj, ni kommer ha full fart där hemma över jul och nyår!
Mvh Martina
# 3 Javisst! Jag tror verkligen att kullen kan bli fin! Allan och Chili kompletterar varandra jättebra på många punkter och båda har helt fantastiska temperament. De är katter man älskar omedelbart, precis som det ska kara med avelskatter!
Pappa katt är en obotlig soffromantiker, matfriare och buskanon, Chili är en sofistikerad flickpoet med sinne för intelektuell humor!
Att de föll för varandra måste grunda sig i äkta kärlek!
Sascha har det mycket livat redan som det är med två goa ungar, så hon är härdad inför Chilis nedkomst skulle jag tro! Kattbebisarna kommer att vara duktigt barnvana! 
www.mytwiggs.com
Grattis till den väntade kullen.
Stolt ägare till tre La permer
Jag grattar också! Uppfödaren är färsk men väntar tålmodigt på sitt stamnamn. Ansökan skickades in för länge sen, så med lite tur har hon snart sitt S* i rockärmen också!
Hon kommer att få ha sin lilla hemsida liggande på min domän tills vidare, och jag ska länka till den så snart den är i bruk!
www.mytwiggs.com
Man får väl säga Grattis!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Det ska bli jätteroligt att se Allans(och Chilis såklart) bäbisar!:D

Åh, tänk att Allanballan fick till det! Det ska bli så spännande!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler