God morgon 27 september!
Gäsp!!! Sitter i Borlänge på Motellet och väntar på att frukost skall öppna kl 7.00. Har inte sovit många minuter i natt. Blev mindre än jag väntat mig även om jg var beredd på stökig natt. Heman har levt loppan och så fort jag somnat har han kommit och gett mig några rara kärleksbett för att få lite gos. Hoppas det blir en lugnare natt nästa. Nu får vi hålla tummarna att tjejerna inte är på dåligt humör idag utan att de tar sina cert, mer hoppas jag inte på idag. Tyvärr går alla Cornish hos samma domare både idag och imorgon. Det är lite trist. Ha en bra dag!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon. Väntar på skjutsen till Askersund dit jag ska för IDP-möte
Sköt om er
God morgon!
Jag ska sätta igång med keramiken direkt idag!
He en bra dag!
# 0 Jag vet hur det är med katter som kräver gos när man själv vill sova… Ojojoj! Vilken domare har ni då? *ingen koll*
Det är lite trist när det bara är en domare för rasen, det håller jag med om. Lycka till i alla fall!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon, vilken härlig dag.Grått ute ok, men jag mår jättebra!Har skurat kattpottor, som nu står på lufttorkning.Det känns som att jag gjort lite nytta.
Sköt om er alla, lycka till med allt vad ni företar er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Det är dag 65 och Pandora ger inga tecken på att de små bullarna är färdiggräddade än. Hon är så lugn, så.
Jag har internet igen! Yay! Den här gången betydligt snabbare och utan begränsning. Youtube, here I come XD