Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 342 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 26 September!

Idag blir det mer skulpturer!

Igår kväll la jag upp en sida för djuren som passerat regnbågsbron på Bistorp och fler bilder i de andra gallerierna på hemsidan. Här kan ni se dem. 

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon! Och här blir det nog några små rosetter .Vi är visst rätt kreativa på denna sidan?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

#0 och #1 Nog är ni kreativa Skrattande

Själv ska jag packa det som behövs för Borlänge utställningen coch det som ev behövs efter för Almas tänkta äventyr…

Borlänge blir definitivt sista för i år, för sen blir det mycket jobb framöver, + att planerna om småtrippande tassar verkar skrida framåt…

Ha en trevlig dag alla!!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag har jag ett tajt schema, det ska handlas, tvättas, städas och meckas med cykeln. Allt innan 15.30 då en vän från Stockholm kommer på middag på sin väg upp till Norrlandstrakten. Som tur är har vi enats om snabb en enkel mat så det blir pannkakor, gott!

Någon som förresten vet hur man ska göra när man dubblar en pannkakssmet, jag vet att man inte bara ska dubbla rakt av utan det är något trix med äggen har jag för mig, någon som vet?

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

#3 Tja jag brukar göra smet efter behag…. när jag praktiserade på ett storkök så hade de en tumregel där: 1dl mjöl och 2 dl mjölk per ägg, hoppas du förstår…

AnneAlva
0

#4 Ah, tack för tipset, ska se om det går att applicera på mitt recept. Jag är en receptslav… Skäms

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

Jag ska ut och handla idag samt städa. Blir en rolig dag.

Sköt om er

Anna77
0

Fint det där med regnbågsbron MyTwiggs!

Ha det så trevligt och lycka till med smeten, AnneAlva.

Idag ska jag måla om det största rummet och göra det till vårat sovrum.. mycket jobb men kan nog bli bra. Ska bli antracitgrått med svarta och vita möbler..vad tror ni?

Ha en fin dag!

mumsikoff
0

Gomorgon, eller kanske god dag!

Här ska jag iväg till skolan strax för 2 lektioner. Sedan är det direkt till jobbet. Seen kväll, slutar runt 23.00. Men men, pengar är bra å ha :)

Lycka till ni alla och hoppas ni får en trevlig dag!

Gittan
0

#7 Men du är ju duktig på inredning och sådant.
Själv var jag på akuten hela dagen i går. Får nu en dunderkur antibiotika. Har tydligen fått samma infektion som barnen, men hos mig la det sig på stämbanden. Kan viska nu i alla fall. Ha en bra fredageftermiddag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anna77
0

#9 Hoppas att det blir bra är bara lite nervös att det blir för mörkt men med rätt belysning så.. Krya på dig GittanL !!

zickan
0

Gääsp… Själv sitter man på sthlm centralen och nördar lite.  Åkte från virsbo till sthlm på morgonen. 1 tim försenad till västerås så jag missade tåget jag skulle med egentligen.  Transporterat massa djur åt andra och har nu en mus, hamster och en råtta som jag väntar på att få lämna av på centralen sedan få nycklar till min kompis bostad så jag får en sovplats under helgen.
Ska inhandla en massa saker på zoo i dag till de kottar som ska säljas nu under helgen till sina nya hem.
Sedan förbereda för reptil mässan i morgon :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.