Gomorgon 25/9
Har precis väckt barne och snart bär det iväg med oss till jobb, fritids och dagis…. jobbar idag är sen ledig t o m tisdag… Ha en bra dag alla!!!
God morgon! Jag ska göra lite skulpturer idag, sen ska jag eventuellt iväg till Katrineholm där en kompis till mig har spelning med sitt band!
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Stallet först och sedan till Helsingborg och Torkel Falk… Håll tummarna för att lilla hjärtat ser ut som det ska!
# 2 Håller tummarna
www.mytwiggs.com
God morgon!Ha det gott idag och lycka till med det ni måste göra.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Åt hembakt bröd till frukost idag, mumsigt! Bakade rågkakor igår, blev faktiskt riktigt bra. Nu fick jag blodad tand igen, får se hur länge det håller i sig den här gången.
I eftermiddag ska jag försöka ta mig ner till stan och hämta gratis biobiljetter till en ny svensk film som heter Fishy, de delar ut till studenter och min sambo är ju student så jag ska hämta i hans namn. Hoppas det finns några biljetter kvar bara, det är till en förhandsvisning på tisdag. Håll tummarna!
#2 Håller en liten tumme för att allt se bra ut!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon!
Lite nervös idag för efter lunch har jag min första tenta, visserligen muntlig men det gör det nästan ännu läskigare. Hoppas jag nu har lyckats trycka in namnen på alla leverlober och livmoderdelar osv på latin, och att jag dessutom hittar igen dem i den stackars stinkande räven.
#5 Åh vad gott med hembakat bröd! Hur är det med ögat?
God förmiddag. Idag tänkte jag ta mig till jobbet och hälsa på. Tänkte ta mig dit med tunnelbana och buss och gå. Blir intressant och se om jag tar mig fram. Ska pyssla lite med en kalender som vi ska kunna använda på Cornish iFokus om det går vägen, där utställningar kan gå och där rasringarna och kattklubbarna ska kunna lägga in info om möten o.dyl.
Sköt om er

God middag.
Nu börjar det pirra i magen.Om en stund ska vi fara till stan och sen vidare tiil Ultuna.Fastän det inte är min katt som ska HCM scannas så känns det nervöst.Om allt ser bra ut så får Ögonaböj stanna kvar i Uppsala är det inte okej så blir det till att leta ny hankatt.
Stolt ägare till tre La permer

#6 Ögat är numera friskförklarat av undertecknad, fyra dagar fick räcka bestämde jag mig för.
Lycka till på muntan idag, jag håller tummarna, men du klarar det säkert ändå!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#9 Skönt att höra!
Muntan gick bra, men hjärnan känns som en stor seg geléklump nu efter en timmes grillning. Nu ska jag strax in till stan och sen blir det vin hela kvällen 

Tack för alla tummar!
Ika är nu vid 17 mån HCM-scannad UA! Trodde jag skulle gå av av nervositet när jag stod där och Torkel bara hummade och skrev på sitt papper…
# 11 Grattis! Underbart!
www.mytwiggs.com
God kväll:)
Jag kollar på idol, yippie vilken bra underhållning, spännande på ett underligt sätt.
Lilla jag får väl säja god natt som vanligt. Precis kommit från jobbet, men nu ledigt fram till tisdag. Sov gott med er