God morgon 24/9
Svalt och friskt ute, det doftar lite höst till och med.
Sköt om er idag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
3 månader till julafton, tiden går fort..
Har muntlig tenta i morgon så borde väl sitta och plugga för fullt, men jag är inte så sugen. Ska träffa en kompis senare och fika och låtsas plugga lite i alla fall.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Jag håller med dig om den friska höstbrisen idag, Eine! Igår var jag på kvällsprommenad med Lina och vi riktigt njöt av hösten när dimman sänkte sig kring de rödklädda trädkronorna!
Jag har sovit jättelänge i natt och idag ska jag fortsätta med hemsidan. Igår la jag bland annat upp en ny sida för de andra djuren här på gården! www.mytwiggs.com
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Idag ska jag packa ihop lite saker, för ikväll åker jag ner till Göteborg för att hämta min lilla vita flicka! På fredag hämtar jag henne, och på lördag är vi hemma. Då lär ni få några bilder
Ha en bra dag, allihopa!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Godmorgon!
Jag sitter här och försöker låta bli att få håret uppätet av hårfetichisten Isis. Jag vet inte varför men hår är det bästa hon vet att tugga på, rätt irriterande faktiskt.
Annars funderar jag på att tvätta några maskiner idag, men jag tror att det kanske kan fastna på tankestadiet… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Här är det lugnt. Blir väl en träningspromenad. Inget spännande med andra ord.
Sköt om er

Godförmiddag!
Här är det ett härligt klart krispigt höstväder. Förmiddagen har jag ägnat åt att studera, det går sakta men säkert framåt.
Efter lunch (hemgjord kålpudding med lingonsås) så skall syrran och jag iväg på en liten ridtur i det härliga vädret.
Men först skall hunden, som liggerpå sängen bakom mig och snarkar, ut på en liten runda.
Idag ska jag ta med tjejen jag är kontaktperson åt ut till stallet. Hon har ridlektioner ibland så nu ska hon få träffa "min" häst och kanske få skritta runt lite.
Härligt höstväder idag! Kan jag säga eftersom jag har en ny skön jacka;)
#6 ååååh vad gott med kålpudding!
God dag. Får nog ge mig i väg till doktorn i dag. Kan fortfarande knappt prata. Barnen har jätteroligt åt det. Tycker det både är kul och skönt med en mamma som inte tjatar och gnäller på dem
. Ha nu en bra eftermiddag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hmm #3 Har jag missat nåt??
#7 Håller med om kålpudding…
Själv har jag precis kommit hem från jobbet…

Nyss hemkommen men skall snart iväg igen. Denna vecka är hektisk, inte en dag eller kväll hemma. Hoppas ni fått en bra dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

9# Jaa, lite kanske
Ännu en liten cornish-flicka flyttar hit, en vit tös från S*Shangri-La Felin!
#11 men vad spännande…. Känner jag dig rätt så blir det en som vill med på utställning….
Ha en trevlig resa!!!!

12# Haha, du känner mig så rätt! Du lär få träffa henne på betydligt fler än en utställning nästa år
Tack så mycket!

God natt alla, har precis firat klart min 30 års dag.
Har den äran!
Ha den äran i efterskott
Passar oxå på att säja godnatt