God Morgon 23 September!
God Morgon!
Strax dags att gå till jobbet!!..
Gick min första dag till diplomerad massör igår, har sovit som en stock efter all massage!!.. Men igår när man väl kom hem efter kursen så hade man fått så mycket massage, så man inte ville ha någon mer på länge..
Och andra dagar så går man bara och längtar efter det!!
Konstigt!!..
Hoppas att ni får en bra dag allihopa!!

God morgon. Och det känns faktiskt så, igårkväll till trots. Hade en attack av otäcka "tänk om"-tankar vid läggdags angående Pandora och födseln som är i antågan, och gjorde mig själv jätteledsen. Men jag fick helt underbar tröst.
Vanligtvis brukar Blaec se besvärad ut och till slut springa iväg ifall man försöker gosa med honom när han själv lagt sig till rätta i "limpa-position" någonstans för att sova. Men igår floppade han istället över på sidan och spann jättehögt (för att vara honom, vanligtvis hörs han knappt) medan han tittade upp på mig med halvslutna ögon och mjölktrampade.
Han hjälpte till att lugna ner mig jättemycket. Precis vad jag behövde. Min underbara omtänksamma pojke!
God morgon!
Jag har bara sovit 3 timmar i natt, så idag ska jag vara hemme och läsa! Jag läser "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson på uppmaning av min kära syster Myra.
Kanske blir det till att greja lite med hemsidan också.
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Är hemma och tar det lite lugnt idag, ska iväg till lagårn i eftermiddag…

Godmorgon!
Ska vara smakråd åt en kompis som ska skoshoppa idag. Har funderat på om shoppa verkligen är det hon behöver, hon kom precis hem från en långhelg med shopping på agendan i New York.
Men men, det är alltid trevligt att träffas och det ska bli kul!
#1 Vilken härlig kille! Ibland är det som att de känner på sig att man verkligen behöver dem.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon. Idag kommer urnan med Oskar hem. För övrigt händer inte så mycket vad jag vet. Ska ta en promenad och tänka på att inte halta. Tänk att man måste tänka på hur man går.
Sköt om er
God middag:)
Jag har redan kommit hem från jobbet. Det blev inte ens halvdag idag. I eftermiddag blir det veterinären med kissen.
Nu ska jag nog måla lite…
God förmiddag! Vår lilltjej fyller 6 år idag och det blir kalas för släkten ikväll.
Sen ska resten av veckan tillbringas med att vara nervös och fixa packningen inför utställningen i Borlänge till helgen - så länge sen vi var iväg på utställning att jag är supernervös!!! Hu - hur ska det gå?? Första gången Ciqan ställs ut …..
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
# 6 Lycka till hos vetten! Jag tänker på er!
# 7 Jag tror att det kommer att gå bra för ciqan!
www.mytwiggs.com
#8: Tack! Du ser, jag är så nervig att jag inte ens kom ihåg att det blir andra gången hon ställs ut, el hur man räknar. Hon har varit på en 2-certsutst tidigare … :S
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
# 9 Var inte nervös! Du har inget att förlora så länge du får med dig din kisse hem igen när utställningen är slut, eller hur? 
Jag tror att det kommer att gå fint! Hon har en härlig utstrålning och en charmig look, lilla Ciqan! 
www.mytwiggs.com
#9 Jag antar att hon vuxit en hel del sen jag såg henne sist (i slutet av April….)
God middag! Har kommit loss och tvättat 4 maskiner, det känns jätteskönt.Solen skiner och det känns som en skapligt skön dag både ute, och inne i mitt huvud.
Lycka till med det ni ska göra idag.Kommer att göra några rosetter till Borlänge.10 st till rexar, från Nordiska Rexringen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag. Dottern är bra, sonen feberfri och jag har ingen röst. Kan dagen bli bättre… Ha nu en bra eftermiddag. Sitter själv i den varma solvädret på verandan.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God eftermiddag. Nu är det dags att ge sej i väg och arbeta. Ha en skön kväll nu allesammans.

God eftermiddag!
#1 Tänk vad de underbara djuren kan göra för oss, visst är det fantastiskt!
#2 Kan du släppa boken? Det kunde inte jag när jag väl börjat läsa den!
#5 Det där med att gå kan vara knepigt! Har själv fått gångträna ett par gånger efter att jag gått "fel" när jag fick artros i knäna. Hoppas att det går bra!
#7 Lycka till! Det går säkert bra!
Själv har jag varit med gubben till tandläkaren, nu ska jag äta lite och sen bär det iväg till styrelsemöte!
Ha en trevlig kväll i det behagliga septembervädret!
Jösses! God kväll! Nu har jag grejat med min hemsida lääääänge! Det är så kul när man väl börjar! HANNA och jag har slagit våra kloka huvuden ihop och gjort min banner/font! Jag är så nöjd med den!
# 15 Jag kan knappast släppa den boken.. Men det kan jag inte göra med hemsidan heller när jag väl har satt mig med den 
www.mytwiggs.com

#16 Förstår dig. Dessa böcker sträckläser man allihop bara så du vet. Själv är jag uppe fel tid på dygnet igen men skall nu lägga mig. Det är ju i alla fall en halvtimme tidigare än igårkväll. Suck, jag msåte ta tag i detta nu. Har ju lovat familjen att "fixa till" mitt liv när jag kom hem igen. Istället för att ta bort något ett tag ser det ut som om jag idag tagit på mig några fler extra "små" uppgifter…….
Varför är det så svårt att säga nej till något roligt när man vet att man egentligen inte kan göra fler saker. Man vill ju ha tid att umgås med vänner också…………
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Hemma igen och säjer god natt