God morgon 22 September!
God morgon mina vänner!
Måndag! Nu ska jag iväg till jobbet en stund och pyssla om katter och hundar!
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här ska det ätas frukost, sen blir det att skjutsa ner en son till skolan och på dan hämta hem dottern… Yngsten han äger väl med mig av bara farten…

Här ska det sovas efter en natt på jobbet.
Kudden nästa….

God morgon!
På jobbet och det är väldigt mycket måndag…. Måndagar borde inte få finnas!
Ha en bra dag allihop!

Idag blir det 75-års firande av Mormor efter jobbet. Men attans så trött jag är…
Pandora ligger brevid mig på den andra dator-stolen och jääääser.

God morgon!
Jag har delat rum med en löpande kisse inatt så jag känner mig pigg och utvilad 
Nu ska jag iväg till skolan och plugga lite ben och andra saker på latin.

God morgon!
Här ligger dimman tät och gräset är vitt av frost! Men det ser ut att bli en lika fin härligt solig höstdag i dag som i går.
Då dimmna lättat skall jag ut med syrran på en ridtur. Innan dess är det studier som gäller

Godmorgon!
Sitter och äter en sen frukost efter en tidig morgondusch, skönt! Ska till sjukgymnasten idag med min rackarfot och se vad jag kan få för tips och råd på hur den ska bli lite mer följsam, nu är den så stel och tråkig när jag varit stilla en stund.
#5 Jag känner mig nästan liten skyldig eftersom hon började löpa när vi kom.
Hoppas hon inte stör dig alltför mycket bara, du måste ju fixa alla de där groparna och knölarna. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon!
Ledig idag, skönt! SKa kanske ner på stan och kolla efter en ny jacka, om jag orkar…annars blir det slappa hela dagen, och städa lite kanske.
Nu ska jag äta lite frukost efter hundpromenaden. Mammas egenodlade körsbärstomater är gott på smörgåsen…mumsmums
God morgon. Sitter och väntar på kvällen och hockeymatchen Timrå-Frölunda.
#3 Måndag är veckans bästa dag. Tänk en hel vecka innan det är måndag igen. Det är väl underbart.
Sköt om er
God morgon. Här är fortfarande sonen febrig, men inte så hostig. Dottern är det full fart på trots hosta. Jag själv ska vi inte prata om eller med. Har så gott som tappat rösten. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Hej hopp. Nu är man i Sverige igen. Sitter just nu och nickar till vid datorn då jag är lite seg. Skall snart iväg med Alexandra på dansträning. För henne blev det raketstart med skola i morse och dans ikväll då vi kom hem från Florida igårkväll. Filippa fick lite sovmorgon idag eftersom hon "bara" går i förskoleklass. Det går ju inte ta ledigt från skolan hur många dagar som helst, men de skulle nog behövt ha en ledig dag hemma. Men, men, kul har vi i alla fall haft!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Välkommen hem #11
Krya på dig GittanL'
Välkommen hem RacerDonnans
Idag var en vän och hennes två barn här och fikade. Första gången de såg vårt nya hus.
Idag har Näsan fått en fårskinnskudde den är så underbar och han älskar den djupt! En riktigt vacker inredningsdetalj förövrigt!
God natt på er.