Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 474 ggr
AnnaS
0

Pawpeds

Jag tänker jobba nästan hela dagen med Pawpeds, allt för att slippa städa Flört 

Så skicka jättegärna in info om tidigare kullar, kolla igenom om titlar stämmer och också färger och sådant. Vi tar gärna emot blodgrupper också, för snart kommer det en funktion som gör att det kommer att synas i stamtavlorna i Pawpeds.

Vi vill ha in så många katter som möjligt, snart är vi uppe i 20 000 katter!!!

Just det, vi vill ha FOTON också!! 

Så skicka bara in, jag sitter i soffan och väntar Flört

MonicaLagerquist
0

Ska kolla upp vilka jag inte har skickat foto på.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Nu har jag skickat dig ett mail med två katter, hoppas du får lite att göra så du slipper den där otäcka städningen… Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Fritz
0

Nu har jag skickat iväg ett mail till dig!

A-M.H
0

..jag har också underlättat med….att slippa ifrån städningen….Flört

MartinaH
0

Nu har även jag skickat lite jobb, städa vill man ju inte göra hellerFlört

AnnaS
0

TACK så jättemycket allihop för er hjälp! Jag fick så mycket info att jag undvek städningen hela dagen! Fotona har jag inte tagit tag i än men det kommmer! Jag kan undvika städning i flera dagar tror jag Skrattande

Dolleminas
0

Du  (och Leffe) gör ett otroligt bra jobb med Pawpeds!!!Skrattande

En stor kram från mig!!!

Buffy-co
0

Tänk vad kul det skulle vara om ALLA katter fanns med bild där..-en utopi men visst vore det läckert!

Du jobbar bra med det där Anna, vilket jobb du lägger ner!Tur att du tycker det är kul också-annars vore det inte så kul…Flört

Inova
0

Kul att man kommer att få se blodgrupper! =D Blaecs är ju A/b (A men bärare av B) och Pandora A. Vad det gäller foton… Hur ska man välja??? O.O