Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 562 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 20 september!

Jag ska sätta igång och baka inför Loppans 3-års kalas!

Idag ska jag dessutom försöka hålla tummarna hela dagen.. Hur ska det gå till när man samtidigt ska baka? Flört

Ha en fin dag och ta hand om er! Hoppas att Höstdeppressioner, Resfeber, Hosta och Bångstyrigheter tar paus idag för er!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

Jag har precis mockat färdigt i stallet, så nu får jag fortsätta med mockandet här hemma. Mitt kök ser ut att vara ibehov av ett rejält mockandeObestämd.

Ha en bra dag!

Leffe
0

#0 Gratta Loppan från mig
#1 Ta det lugnt
Själv ska jag gå på en promenad utan kryckor och sedan börjar hockeyn

Sköt om er

chikan
0

Å! Godmorgon! Sol utanför fönstret, och jag ska få åka ut på landet och klappa får, kor och hundar och insupa lugnet och den klara friska luften. Underbart!

AnneAlva
0

Goddag!

Känner en viss uppgivenhet över avelsbiten just nu, jag hoppas att det snart ska bli bättre.  I övrigt verkar min ögoninflammation ha börjat retirera inför min egenbehandling med ljummet vatten, en ljuspunkt i alla fall.

Ha en trevlig lördag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

IKEA! he he.. kul ska det bli.

Renoverar för fullt..

Ha en fin dag alla goa ifokusmänniskor!

zoolatri
0

Här ska plockas svamp idag! Jag är hos mamma och pappa nere i lilla Längjum så det finns inget slut på att höstmys, här blir man bortskämd:D Mammas hemgjorda äppeldricka och hembakat…mums!

Trevlig helg allihopa!

Gittan
0

Idag  är lillflickan på benen och i full fart. Febern är nere, men förkylningen kvar. Sonen ligger nedbäddad nu med hög feber och snuva. Ha nu en bra lördageftermiddag och -kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

Goddag.Sent ute här, men det var sovmorgon först, sedan besök av en son.

ha det gott alla.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

I kväll blir det utgång och myskväll med vänner och en matbit. Hoppas ni oxå får en trevlig lördagkväll.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer