Östkatten

Jag kommer att vara där eftersom jag kommer att få en massa stamtavlor från USA och annan dokumentation, ska bli så kul!!!
Jag kommer inte ställa ut något dock…

Jag ställer men bara på söndagen.Cissele och Ticka eller Q.
Stolt ägare till tre La permer

..kommer med Gunvald….(PR S*Jazz-Annas Georgy Porgy.)..gr 1… klass 8..på lördagen….
#1..men lite spänning blir det väl…en från dig är ju på plats…
#1 … och barnbarnet kan bli GIP
Kommer alltså med Linus samt Charlie på lördagen.

Men oj vad skoj!! :-) Gunvald visste jag ju, men om barnbarnet kan bli GIP också - häftigt!!
och jag med kommer med en liten GIP Pipoch med Rutan - på lördagen då!

Jag kommer med Mäski (Bimsie´s Maxwell Silverdröm) på lördagen
Vi kommer inta förstaparkett för att heja på Linus 
#7 Absolut jag hänger på som hejarklack ! Ska bli så kul att få återgälda hejarklackeriet sen i lördags . Vad sägs om att trycka upp vimplar och T-shirtrs med texten "Vi vill se Linus GIPpa" - eller ngt sådant ? eller är det att gå lite för långt?.. Hrmmm..
Nu spårade jag ur… för jag är helt säker att snygga Linus klarar det alldeles på egen hand, kankse med lite assistans av matte då..
Fast heja ska jag definitivt!! och på Charlie också - mycket !!

Jag kommer med Sara, Wilma och Björne som självklart också hejar fram sonen/brorsan/halvbrorsan Linus till GIP
det ska bli så kul!

…..titaltagning för snygga killar…och träff med härliga ifokusrexar med bihang…härligt..då har man lite kul att se framemot till hösten…som snart är här…tänk augusti redan..ja i morgon i alla fall…vart tar tiden vägen…

Jag hade hoppats på att anmäla några katter, men vi får se. Beror på ekonomin.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Jag kunde inte hålla mig utan anmälde våra "småflickor", för säkerhets skull båda dagarna 
Sen får man väl se om vi kommer med….
Jisses, här blir det familjekalas åt alla håll ;-) Skrattar gott åt tråden…
#13 Visst låter det som läge för fika!
Nu börjar man ju längta till oktober…. hmm
kanske ska njuta av sommaren först…

#14 Jag börjar bli lite sugen jag med…

Nu har jag anmält. Kommer med två rexar. en naken kisse och en jätte hårig kisse…. Om jag får plats vill säga…=)

#16 jag ringde i sista vecka då var det fyllt i kat. III så du nog lite sent ute

Jag har anmält Qat, Prisma, Alfa och Tosca till söndagen. Så nu är det tumhållning för att fröken Alfa ska hinna komma i pälskondition till dess, långt kvar men inte alls säkert.
Lovar att heja på Linus här hemmifrån på lördagen, han är ju en av mina favoritgrabbar. 
Jag blir så rörd!!! för all tumhållning och hejjarklacksbildande
Ni kan räkna med att vi kommer att hejja på er också, hålla tummar och tassar!

#17 Jag tror inte det är fullt i kat III. Nu har de dock lagt ut att det är fullt i kat II och snart IV och V, men inget om kat III. Jag tror jag borde komma med då. Nåja, bara o avvakta o se.

#20 Idag stod det att kat III var full på lördagen, ett fåtal platser kvar på söndagen.
Då har domarfördelningen kommit http://www.ostkatten.com/index.htm
Jag är supernöjd med mina domare!!! Charmtrollet Charlie får Luigi Comorio och Linslusen Linus får Nancy Dodds 
Vill bara säga att jag tar med fikabröd till fikat! Vi kanske får som sagt anledning att fira och om inte det blir så får vi i alla fall en trevlig fikastund ;-)

Jag är nöjd med domarna som jag fått till mina ketter.Däremot inte av bemötantet av Östkatten.Hur elak och oförskämd får man vara när man representerar en klubb.
#23 oj, vad har hänt då?
Vi är jättenöjda med domarna också, Nancy Dodds, Eric Reijers och Luigi Comorio.
Fast Sessie är naknare än någonsin, så vi är beredda på draget cert….

Jag kan berätta det när vi träffas.Jag ställer bara på söndagen dock.Har ju två kattungar med mig och tycker att det räcker med en dag.

#22 Jag tar med mig lite fika bröd oxå.
Jag har fått Luigi på lördagen och Nancy på söndagen…
#23 oj vadtråkigt :-( Vid mina kontakter har de varit trevliga… Hoppas det ordnade sig i alla fall.

Nancy 

Ska bli kul… trots att jag inte fick Nancy, men Luigi får duga
Gillar honom med.
Troor jag bara kommer med en katt - verkar som jag älskar att slänga bort pengar och anmäla fel katter… grrrr…