God morgon 19 september
Nu är jag först med god marginal (skulle jag tro). 
Semesterdags! (saknar katterna redan, fast dom vimlar omkring mig). Ingen bra väderprognos för Grekland, men det blir nog skönt ändå.
Sköt om er och ha en bra dag!
God Morgon!!
Kallt och mörkt… Fy, vad tråkigt det är…
Nu är det dags att gå till jobbet och sen så är jag ledig hela helgen!!!!
Hoppas att ni får en bra dag allihopa!!
Har precis ringt skolskjutsen. Två sjuka barn hemma. Nu har lillflickans feber gått ned då har sonen fått feber istället. Båda hostar och snörvlar något förskräckligt. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Idag ska jag på läkarbesök och får då se hur det har gått med höften efter operationen. Får väl besked hur det blir med jobbet o s v.
"2 Det kan inte vara kul med två små sjuklingar.
Sköt om er

God morgon!
Tog mig sovmorgon idag då jag jobbade kväll på kontoret med uppdateringar. Så skönt även om det bara var en timme extra.
Hostar gör jag fortfarande… Förhoppningsvis så försvinner den med hjälp av lite afterwork i kväll 
Ha en bra dag allihopa!
God morgon!
Idag ska jag in till Katrineholm och beställa ett pass (#0 så att jag också kan få åka utomlands… kanske inte till Grekland, men snudd på
).
I kväll kommer Myra på besök och vi ska förbereda födelsedagskalaset för Loppan som fyller 3 imorgon. Jisses! Jag bestämde mig för att vatenfärger var en lämplig present 
Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Eller så god vet jag inte om den är när jag tänker efter, vaknade med ett nästan helt igensvullet öga. Ringer till vårdcentralen, de ska ringa tillbaka kl 13.30, det duger inte så jag ringer till sjukvårdsrådgivningen istället och får veta att det jag troligen lider av är ögoninflammation. Härligt! Tvätta, tvätta, tvätta och undvika att gosa med katterna och sambon. Jag kommer ha allvarlig gosabstinens efter det här… *suck* Jag skyller det hela på allt rödvin Sashimis bjöd på igår! 
#3 Lycka till på läkarbesöket!
#5 Ja, pass kan vara bra, annars kanske du blir stoppad i tullen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Godmorgon - eller middag kanske snarare. Får väl försvara mig med att jag varit uppe en HEL timme redan…
Jobbar ju oregelbundet så dagen är ledig. Har ägnat första halvtimmen till kattlådetömning (otroligt vad mkt så små katter kan kissa och bajsa på en natt!) invägning, gos och utfodring.
Har också skördat tomater i olika färger och former. Det tog ett bra tag innan det blev några (har faktiskt drivit dem från frön) men nu har vi gula päroncocktail, choklad-cocktail och vanliga röda i olika storlekar. Tänkte ta med lite hem till pappa, ska köra hemåt Örkelljunga med hästen i helgen. Stannar till hos en god vän som ska sko henne och så hinner vi förhoppningsvis med både en liten uteritt och middag. Lördag-söndag blir det hårdträning för dressyrtränaren hemma. Men först ska det bakas sockerkaka med hallon.
Sambon är alltså satt på kattlådetömning och kattungegos i helgen, varav han åtminstone uppskattar det sistnämnda…
Hoppas ni alla får en bra helg!

God eftermiddag!
Har varit i skolan på förmiddagen och försökt hålla mig vaken efter en trevlig kväll med lite för mycket rödvin igår tillsammans med Anne och Krycke.
#6 Nej men din stackare! Usch vad jobbigt
. Mycket kan man beskylla vinet för, men ögoninflammationer..hm.. Hoppas det blir bra snabbt!
#7 Du skulle haft en storskopa som Becats har då går det nog fortare… http://www.becats.se/litterlifter.html
#6 & #8 Inte kan man ta lillördag på en torsdag…

God dag!
Hoppas ni får en skön semsester!Men nu är ni ju redan nere i Greece..jag är nyfiken på vart ni åkt!?
Ni andra ha en skön höstdag om ni kan - SOL med klar himmel här i Sthlm..
#4 After work är helt klart bra hostmedicin
….särskilt nu när man inte får röka på krogen längre!!!!…(om det är ut ni ska..men antar att det är rökförbud på jobbet också..)
Att rökning är förbjudet i offentliga lokaler är helt UNDERBART tycker jag som hatar cigarettrök..!!!Luktar sååå äckligt!!Jag är inte allergisk mot det men…
Ni som är sjuka… krya på er!
#10 Tycker rökförbudet är toppen.
I kväll blir det ost och kex efter arbetet först hos en arbetskamrat sedan får vi se vad som händer. Ha en bra fredagkväll allesammans.

Alldeles för mycket ost och kex! Men chefen och jag hade ett toppensamtal på Burger King 
Nu har jag kommit hem efter lite för mycket gott.

Så hostan är borta nu´rå Anna
´
#13 Bra att du är tryggt hemma… kommer du ihåg hur i kväll?

#14 Jo då, i kväll var det mycke lugnare

#12 Näe