God Morgon 18 September!
God Morgon!
Jag var visst först idag också :)
Dags att gå och jobba igen, känns ju somm om man inte gör någonting annat…
Hoppas ni får en bar dag!!
God morgon!
Sista arbetsdagen innan vi åker på en välbehövlig semestervecka till Grekland. Önskar bara man kunde ta med katterna …. Fast å andra sidan kommer det att bli skönt att bara tänka på oss själva i en heeeel vecka (med daglig telefonkontakt med kattvakten förstås). Tur att vi har en snäll son som ställer upp
.
Han har tur att han inte skulle vara kattvakt för några månader sen, då var dom så här många (+ 1 som inte fastnade på bild)
Ha en skön dag allihop!

God morgon!
Hosta fortfarande och det är hosta som gör att jag måste hålla mig i väggen och ha benen i kors. Hoppas detta ger sig snart!
Ha en bra dag!
God morgon!
Jag har lite att stå i idag! Hoppas att ni har en bra dag!
# 1 Ja, jösses! Många missar! Jag är lite anundsjuk på det där med Grekland! 
# 2 Oj, stackare!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#2 Det låter inge vidare, hoppas duslipper hostan snart…
Själv klev jag upp 04.30 för jag hade en lagårdstur imorse (det var så mörkt att jag såg knappt det vita på en del kor när jag skulle hämta dem från betet…) + att det spöregnade så jag lovade barna att skjutsa dem till skolan så nu är det också gjort… sen idag händer det väl inte mer exitiskt än vanligt med städ och tvätt innan det är dags för kvällspaset i lagårn… Nu börjar det klarna upp ute…
Ha en bra dag alla!!

#1 gissa om jag är avundsjuk för alla katterna….Grekland kan du gärna få behålla 
#2 stackare, hoppas det går över snart!!!

Goddag!
Är lite låg idag, brottades med tråkiga beslut igår, hoppas idag blir bättre. Ikväll ska vi hem till Sashimis och äta middag och hälsa på vår egenuppfödda lilla Nefflan, ser jättemycket fram emot det! Så här liten var Nefflan när hon föddes. 
#1 Grekland… det skulle jag inte tacka nej till…
Hoppas ni får en underbar semester!
#2 Hoppas hostan ger med sig snart, jag vet hur ofantligt jobbigt det är när det känns som om strupen slits ur kroppen varje gång man hostar och den tiden man inte hostar under dagen är mycket mindre än den tiden man hostar…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#6 Krama om Nefflan från mig (har inte sett henne sen Luleå ifjol…) och Hälsa till hennes matte givetvis…
Ha en trevlig semester i Grekland.
Själv sitter jag har med en febrig och hostande dotter. Hon är tapper och klagar inte den lilla sötnosen. Ta nu hand om er alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#7 Det ska jag absolut göra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
I kväll när Elitserien pågår sitter jag på ett utställningsmöte. Klubben ska förbereda utställningen i Stockholm trettonhelgen 2009.
Sköt om er
#10 Du skulle ha klonat dig…
Jo, men jag får se på reprisen hur Timrå slår HV (hoppas jag) och att jag inte får höra resultatet innan
Ska i väg till arbetet. I dag kommer jag att få skämmas. Sa igår kväll när vi slutade att Huddinge skulle slå Mora i hockeyn. Huddinge ledde efter två perioder när vi skildes åt, men fick storstryk. I kväll kommer jag nog få höra ett och annat. Ha en bra kväll ni andra.