Ny hemsida!!
Nu har min nya hemsida blivit klar! TACK Hanna H för all hjälp, du är superduktig!

Välkomna!
Ja, den är så snygg så det är inte klokt, Johanna och Hanna!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jättesnygg!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Najjs!:D
Snyggt! Hihi…Tjorven ser i alla fall nöjd ut! ;)

Jättefräscht-både sidan och puffarna!!
Vilken fin sajt!!!!!! Love it!

Du ÄR GRYM TJEJEN sååååå himla snygg sida med underbara Ting till salu!!! Och Heja Hanna - H så klart !
Vill ha en med tassar på 
Känns bra att den "äntligen" är online
Har varit jätteroligt att jobba med sidan, jag hade ju nästan fria händer. 
# 8 Ja, och den blev fantastiskt snygg! Jag förstår att har har haft kul, annars hade den inte varit så välgjord 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
VI har lite problem med formuäret just nu men jag jobbar på det 
#10 Det var därför jag fick felmeddelandet. Då har du inte fått mitt meddelande alltså?
Jag tror inte några meddelanden kommit fram till Johanna, men NU ska det fungera så skicka igen, ni som försökt skicka förut!

Hej allihopa! Nu funkar meddelandena till mig!
#11 Alice och Aramis kommer att bli bästa testpanelen!

#7 Hörru, väntar på bilder från dig så att jag kan knåpa ihop den mest exklusiva puffen i vääääärlden till kärleksparet! 
Gud vilka fina bäddar!

# 15 Yo :) har legat i förkylnings däck - fixar såklart asap 

_**#17
**
Förlåt trådkapning men….
_Jag vill se FOTON på lilla Wiggo(som väl inte är så liten längre…haha
Berömmer åter Johannas hemsida och puffar-så är jag inte helt OT i detta inlägg!
Jag kommer beställa en när jag köpt en kattunge..åhhh vad jag längtar!

Snygg hemsida! Men jag är ju redan Puffoholic……..Jack å Buffy är som små sniglar i sina puffar, jag läggar varma vetekuddar i botten när det är läggdags, och de tycker de ät extra mysigt.
Ps. en liten "gästbok" kanske hade varit trevligt på sidan, så vi nöjda kunder kan göra lite reklam… ;-)
Ja du vet ju att jag vill ha en egen puff att bo i…..

#19 Herregud! En gästbok har jag inte tänkt på! Bra idé, ska kolla med Hanna med en gång.

Vilka snygga bäddar och burskynken du gör! Vilket pyssel, med det är så himla roligt att sy. Dessutom finns allt på en snygg hemsida 
Imorgon kommer vi med yterligare pufftestare från Rexmyntas. Hoppas att Aramis blir lika duktig i testpanelen som Alice.