God morgon 15 september
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon. Ska snart väcka barnen och ge dem frukost. Hunden har varit ute. Sedan måste jag in till jobbet för att utföra mina arbetsuppgifter. Kommer att passa på att handla en hel del då. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon!
Jag trodde jag skulle vara först här idag, men du hann före mig, GittanL!
Igår var jag och Josefin ute och åkte, land och rike runt nästan! Vi hämtade upp Nappis hos hennes fodervärd och körde henne till tilltänkte killen och nu är det bara att hålla tummarna för att Ann ska ringa och säga att de gillar varandra. En påtaglig nyfikenhet var det redan igår kväll och se satt väldigt nära varandra.
Håll tummarna för att det ska bli smått mellan de två!
Nu åker jag till kliniken! Ha en bra dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Har ont i halsen och ont i huvudet,. Jag hoppas det går över snart, för jag har varken råd eller tid att vara sjuk
Ha en bra dag!
God morgon. #1 Jag håller tummarna. #2 Krya på dig och ta hand om dig. Själv ska jag till veterinären och få ett intyg att Oskar är borta. Jag hade honom livförsäkrad har jag fått veta från Agria. Det hade jag ingen aning om.
Sköt om er

God morgon !
Livet är att ge och ta eller hur??
Jag bad om att få semester i lördags (min jourhelg) men det var stört omöjligt…
..idag på min lediga dag ringer chefen och undrar om jag kan jobba kval ö-tid i morgon (har två lediga dagar efter jourhelg)…se livet är bara att ge…
…sen när jag lagt på kom jag plötsligt ihåg..jag ska på choklad provning ikväll med mina arbets kamrater…och hade tänkt slå till med ett glas vin el två….jag är en sån där tråkmåns som aldrig dricker…men nu får jag slå det ur hågen…efterom det blir upp tidigt på i morgon…men choklad det ska jag äta..
Håll er friska och ha en jättebra måndag !
Goddag!Här är det full fart ser jag.Inte här hemma, vi är lite låga,iaf jag.
#4 Jag begriper inte varför du sa ja till extra jobb?För mig är livet så mycket annat än jobb.Du är nog för snäll?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag! Jag har kommit hem från jobbet, vi har två praktikanter hos oss den här veckan så nu är vi dubbel styrka. Det blir nog en lugn och skön vecka med korta arbetsdagar som följd:)
#1 Hoppas det blir löööv nu!
#2 Usch för att vara sjuk…drick te;)
Har precis packat ur bilen allt efter Luleå… Helnöjd med helgen trots migrän och halvtrötta/sura barn… ska precis köra min mamma hemåt… sen blir det en luuugn dag…
#3 Men hur kan du missat det??? hmm hoppas du får några kronor…. (inte för att det kompenserar förlusten av honom, men eftersom du inte visste om det….)
God dag. Har ledig dag i dag eller natt ska jag kanske säja. Hur som helst i dag är det städdag här hemma.

#5…jag blev girig…
..det blir nästa fyra stycken tusenlappar..för den x-tra dagen…
..men jag håller med livet är så mycket mer än att bara jobba…och jag är inte den som jagar xtra pass….tvärtom..jag vill vara ledig ofta o mycket…men idag nyvaken..blev jag som sagt girig…
..kanske lite snäll också..det låter så bra..

Hej hej,
Nyss hemkommen från Nordiska Mästerskapen i Norge med våra marsvin. Trött men nöjd över placeringarna för våra djur. När man kommer hem möts man av avundsjuka katter som nosar på en och undrar varför inte dom fick följa med. 
Men det var nog tur för så mycket trassel för att få in några marsvin på utställning i Norge med införseltillstånd, papper på att man ägt dem i minst 6 månader samt veterinärbesiktning.
Dessutom så vet i stort sett ingen svensk vet. att det är obligatoriskt, det finns inga färdiga blanketter för besiktning så det fick vi konstruera själva. När vi äntligen kom fram till tullen och visade upp alla papper så undrade tullarna vad vi egentligen höll på med och varför de skulle titta på alla dessa dokument.
Helt snurrigt men det gick ju bra….

Goddag!
Sitter och fryser i vår iskalla lägenhet, elaka hyresbolaget slår inte igång värmen förrän tidigast i mitten av oktober. Sitter med dubbla strumpor och tofflor samt fleecejacka uppdragen till öronen och fryser ändå, då är det kallt… *brr* Tycker synd om katterna som inte har något extra att dra på sig, bäddar ner dem under våra täcken i sängen så fort jag kommer åt för att de ska få lite extra värme iaf.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#11 Läge för klut eller mössa, det värmer!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
En whiskey värmer också och om en kvart börjar den mest spännande serien som man verkligen blir varm av - Elitserien i hockey (den kan ni läsa mer om på Hockey iFokus)
Kom hem mitt under Elitseriematchen. Det är ganska kyligt ute. Undrar om inte bostadsföretagen får lov att sätta på värmen tidigare den här hösten jämfört med de höstar som varit ett tag. Annars får man väl ta kontakt med kommunen häslodel eller hyresgästföreningen. Sov gott nu allesammans