Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 312 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 14 September!

Hmmm.. Inte så god morgon för min del…

Hoppas att dagen blir bättre!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

God morgon. Nu ska jag försöka sova en stund
#0 Hoppas du får en bra dag. Själv ska jag på styrelsemöte i kattklubben på eftermiddagen

Sköt om er

MariaT
0

God morgon. Är så trött efter en tuff vecka, kroppen börjar säga stopp nu. Man kan tyvärr inte ta hur mycket som helst som människa. Undra ibland om vuxna människor är så vuxna dom vill verka eller är det bara rå elakhet?? Ocjh jag tror på det sista.

Hoppas alla får en bra dag för det ska jag ha.

AnnaS
0

God morgon!

Idag fick jag sova länge, skönt! Vaknade med ett ryck klockan 10 då kyrkklockorna på Domkyrkan började låta som bara den. Det är sällan de skräller på så där och ofta är det ganska vilsamt att vakna till kyrkklockorna. Måste vara något speciellt som händer idag. På somrarna spelar klockspelet "En vänlig grönskan rika dräkt" istället och då är det sommar…

Hoppas ni alla får en bra dag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Trött och seg släpade jag mig upp vid halv elva och jag sitter fortfarande och äter frukost. Idag går allt i lite långsammare tempo känner jag. Blev en till sen kväll med brädspel och drinkar i goda vänners lag och jag har den här helgen konsumerat mer ost och kex än på flera månader. Låter nog värre än det är, dricker nästan aldrig och då väldigt lite. Glad Blev inga mängder den här helgen heller, men jag är ju ovan och kroppen undrar säkerligen vad jag håller på med…

#2 Även om jag gärna vill tro på människans inneboende godhet så finns det alltid rötägg som ställer till det för andra. Hoppas att du snart ska känna dig bättre!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

EvaG
0

Dagens. Nu har jag återhämtat mej helt efter fredagnattens bravader. Det måste ha blivit alldeles för mycket ost och kex i kombination med för mycket arbete. Nu har jag oxå fått veta hur jag kom hem. En av väninnorna åkte med i taxin hem och fick mej i säng. Hade vi inte varit stammisar på krogen skulle jag visst ha blivit utslängd. Oj, oj, oj börjar bli dags att ta det lite lugnare.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

God dag!

#5 Kör hårt!Lika bra att ta i ordentligt när man ändå håller på.Jag själv har haft typisk ost-och kexsaknad! Skulle tänkt på det innan alla butiker stängde.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

Sov gott. Nu sover barnen och det gör jag snart också. Vilken helg med barnspel och städning. Tur att jag slipper hålla på med stallet ock¨å . Det tar de som hyr in sig hand om.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

God natt! Äntligen hemma efter en vansinnig resa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

EvaG
0

#8 Hoppas det blir lyckat resultat

Medarbetare på Vilda västern iFokus