Hjääälp!
Nappis löper och planen var att hon skulle träffa Rasken idag! Jippiie! Jättespännande! Själv har jag inget körkort, men hade både en plan A och en plan B (två per som hade sagt att de kan köra) men Attans! Båda drog sig ur, och här sitter jag! Nappis ska från fodervärden i Enköping till Eskilstuna där hennes tilltänkte bor och jag vet inte hur jag ska få dit henne. Hon lär höglöpa idag och fodervärden hade varit osäker tills igår. Jag vet inte om jag kan hoppas på att hon löper om snart om hon inte paras nu… Det är ju inte den ultimata årstiden…
Någon som har något tips? Kanske någon som ska från Enköping till Eskilstuna eller bara har tråkigt och inget att göra?
Hihi!
Tips?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ta bussen.Det går bussar från Enköping till Strägnes och bus från Strägnäs till E-tuna
Stolt ägare till tre La permer
Det hade jag gjort om jag inte vade befunnit mig i Vingåker själv 
www.mytwiggs.com

Kan inte fodervärden åka med katten?
Stolt ägare till tre La permer
Det är ju synd att missa ett en planerad löpning. Går det månne tåg?
Klart att fodervärden åker?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Fodervärden har inte tid. Jag hade väl tyckt att det hade varit smidigt, men man kan inte göra mycket åt det. Enköping och Eskilstuna är ingen lång bit, men kanske att de kommer att kunna hämta hem henne igen om jag ber snällt. Det är ju en ganska mastig bit att göra ett helt varv från vingåker, för att inte tala om hur långt Josefin åker som nu har erbjudit körning. Jag hoppas att hon kommer att bli nöjd med den lilla belöningen som förhoppningsvis ska komma efter detta!
www.mytwiggs.com