Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 525 ggr
MyTwiggs
0

OT: Födelsedagspresent!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att det är några här på forumet som också ställs inför den utmaningen ibland att hitta de rätta presenterna till små barn som fyller år, eller hur?

Här har vi snart en liten födelsedagspojke som blir 3… Vad hittar man på som är roligt, enkelt och oväntat till ett underbart litet födelsedagsbarn?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Den är riktigt svår… Jag är tämligen usel på att komma på bra födelsedgspresenter till barn, men kanske något brädspel eller helt enkelt en dag med dig till att bara hitta på roliga saker? Fast det senare är nog svårt för en 3-åring att förstå är en födelsedagspresent iofs… Hoppas du får bättre råd än så här! Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 1 Jo.. Han är väldigt smart, så han kan nog börja inse tjusningen i att spela spel… men reglerna hittar han nog häls på själv Flört

www.mytwiggs.com

zoolatri
0

Jag var inne i på Br leksaker i veckan och fick en liten nostalgiresa. Varför inte turtlesgubbar?:D Om han börjat leka med sånt. Eller filmer? Jag har blivit moster och jag tänkte dränka lilla Nemi med Astrid Lindgrenfilmer när tillfälle ges:D

MyTwiggs
0

Jag funderar också på astrid lindgren. Jag gillar henne skarpt

www.mytwiggs.com

SandraK
0

Lego kanske.

MyTwiggs
0

Lego har han redan, men det är väldigt poppis Skrattande

www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

Nån rolig målarbok med bilder på saker han gillar! En stor affish tills hans rum kanske med något han gillar, jag vet någon som kan hjälpa dig med en sån affisch. Flört

MyTwiggs
0

Åhåå.. Ja, det är sant! Han gillar traktorer Skäms (kraftigt indoktrinerad av sin far, Bonden)

www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

Hehe, min systerson ÄLSKAR traktorer! Vi satt och målade traktorer här om dagen (mest jag), det var så jag fick idén!

MyTwiggs
0

:)  Traktorer! Hahaha! Jag kan faktiskt se det framför mig. Hanna måla traktorer… ;)

www.mytwiggs.com

EvaG
0

Lego går att komplettera med fler olika enkla byggsatser

Medarbetare på Vilda västern iFokus