God morgon 13 September!
Elvira väckte mig för en dryg timme sen. Hon tyckte väl att jag skulle upp!
Jag hoppas att vädret blir fint idag så att jag kan skutta ut i skog och mark och försöka locka till mig en och annan svamp. Jag misstänker att det ska gå att hitta gula kantareller på ett ställe jag inte letat på ännu denna höst.
Sen har jag lovat att hänga upp eltråden till hästarnas vinterhage. De kommer faktiskt att få flytta ner till den redan nu! (Bilden föreställer vår Nordsvanska brukshäst Näsan och mig förra hösten 
Ha en bra lördag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Skrållan är hemma!! SÅ SKÖNT! Tack Inger! Jag kom hem vid 1 inatt och vaknade 8 och kunde inte somna om. Så nu sitter jag fullt påklädd 08.30 en lördag… Vaknade också med en hosta som skräller och gör ont i luftrören. Jag har inte tid att bli sjuk nu!!!
Var också och hälsade på Gunvald och A-M.H igår också. tack för att vi fick komma en snabbis 

Godmorgon!
Sitter i vanlig ordning med min morgongröt och inte ens katterna är uppe. De blev rejält busiga när vi kom hem sent inatt så de har nog sovmorgon nu.
Runt lunch ska vi gå iväg till medeltidsmarknaden vid domkyrkan, jag älskar verkligen Kulturnatten, det är så otroligt många evenemang och "prova-på" och uppvisningar, I love it! Efter viss tankemöda kom jag precis fram till att de nog borde döpa om det till Kulturdygnet eller nåt för det är massor med grejer hela dagen ända fram till kl. 24 inatt.
Jag önskar er alla en bra dag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag!:)
Nu har jag kommit hem från jobbet. klockan ringde halv 6 imorse och brydde sig inte det minsta om att det är lördag. Så det var bara att hiva sig upp! Som tur är så är helgpassen korta:)
Ska nog ta en liten förmiddagslur som förlängning på nattsömnen;)
I eftermiddag ska jag ta en sväng till "min" häst och kolla vilka vägar man kan rida på i framtiden, Petra ska guida mej i omgivningarna.
Ha en trevlig helg allihopa!
God förmiddag
Ingen bra dag idag,kanske i morgon? En inställd resa till Eskilstuna Zoo, lägger också sordin på stämningen.En aktivitet med min kattklubb som jag såg fram emot.Med för få anmälda gick den ej att genomföra,det känns inget kul att hålla på att ordna saker, om inga vill delta.Jag ska ligga väldigt lågt på den fronten framåt.
Sköt om er ni alla, ha en trevlig helg också!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nyss uppstigen. Har haft två löpande honor i köket bakom stängs dörr och övriga katter i hall och vardags rum. Måste ha sängkammardörren stängd också för att få tystare från sångkören i köket. I kväll är det Speedway-V M och jag ska iväg och hämta en dator med skrivare.
#4 DEt är bara att ta nya friska tag
Sköt om er

Godmorgon!
Här är rått och kulet, varför lovar SMHI sol när det inte blir det
I dag fyller min vita hona Tindra 4 år!!!!
Har också hunnit med höstmarknadaden här i Byn nu på morgonen. Där jag inhandlade lite nyskördade grönsaker som står på tilllagning i köket, så jag skall snart ner dit och äta lunch.
Ha det bra!
God eftermiddag. #6 Gratta Tindra från mig.
Här ska jag och barnen snart sätta oss ned och spela "Känner du Pippi Långstrump". Ha en bra eftermiddag och kväll.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God eftermiddag. Sitter just nu och känner tröttheten komma smygande. Idag så åkte jag hem till mor och far. Jag tvättat och vaxat bilen en sista gång inför vintern samt dammsugit den. Mycket jobb med bilar…men jösses vad skönt det är och hur nöjd man känner sig efteråt när allt är färdigt och bilen skiner!
En givande dag för mig med andra ord…och gratis middag är ju aldrig fel

Jag säjer god natt till. Idag har jag bara mått dåligt och haft ont i huvudet. Blev nog för mycket ost och kex. Hur jag kom hem på småtimmarna i går natt har jag ingen aningen om, men jag vaknade ensam i sängen i alla fall. Aldrig mer ost och kex!