God morgon 2008-09-12
God morgon. Somnade tidigt i natt och som straff vaknade man tidigt. Å andra sidan kan man för en gångs skull lyssna på Jonas och Lillemor på Radio Vinyl 107
Sköt om er

God morgon!
Dags att hämta Skrållan. Det ska bli SÅ KUL! Min snälla pappa följer med och gör mig sällskap i bilen 
Ha en bra dag allihopa!
God morgon! Gårdagen bjöd mig på en rejäl inre kris, men med hjälp av mina goda vänner så löste sig allt till något jag tror kan ses som det bästa för alla inblandade.
Konstigt nog somnade jag utan vidare och sov gott hela natten…
Idag ska jag hälsa på Myra i katrineholm!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#2 Vad skönt att du sov så gott

God Morgon
Idag har jag fått den förkylning som familjen dragits med ett tag.Typsikt eftersom att vi ska ha kräft fest ikväll.Men man ¨år väl vara glad över att jag inte fick den förra helgen då vi var i Drammen.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Solen strålar lite försiktigt fram mellan molnen! I dag skall jag nog ut i skogen och se om det finns några bär och kanske lite svamp!
God morgon! I dag kommer Cous-Cous hem!Förhoppningsvis är hon dräktig också ,och inte bara luras med alla.
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Idag börjar jag känna mig lite förkyld, inte bra. Ska försöka mota Olle i grind och ta naturläkemedlet Esberitox som jag upplever har en bra verkan på mina förkylningswannabe-baciller. Annars ska jag nog mest gosa med katterna idag. Just det! Jag ska hämta ett brädspel som vi beställt på stan idag också, nu ska här spelas! 
Ha en fin dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#7 Något som heter Kan Jang ska tydligen vara bra också

#8 Har provat, jag får kväljningar bara av lukten och smaken ska vi inte tala om… Jag tog det senast när jag var ca 11 år gammal tror jag och jag har forfarande smakminnet kvar och ryser när jag tänker på det. Men det fungerade!
# 9 Håller med dig om det där med Kan Jang.. Uchan Buchan!
Hoppas att du lyckas mota Olle! Mota från mig också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jag har aldrig provat det, men läste om det i en tidning just i morse
:) Jag brukar ta Kan Jang ibland när jag är förskyld. Jag har inga porblem med det. Men alla är ju olika som tur är.
Idag så har jag jobbat. Det har gått bra. Ser framemot en ledig helg nu!
Här busas det för fullt. Grabbarna har fått varsin myntaråtta av en väldigt snäll vän, som har odlat kattmynta och sytt råttorna själv… Vad glad man blir!
Ikväll blir det slappt och hoppas på att spänningshuvudvärken ger sig snart…
Nu väntar taxin för färd till ost och kex. Sov gott och god natt.

Nyss hemkommen från spontan spelkväll hemma hos vänner, mycket trevligt! Nu är det dags att nanna kudden, måste orka vara alert imorgon då Kulturnatten är i Uppsala. Ska gå på medeltidsmarknad, superkul! Godnatt och hoppas alla redan sover gott!