Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 491 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon alla 11/9!!

Hmm känns konstigt att skriva detta datum om man tänker historiemässigt…

Hur som helst, har skjutsat 2 barn till skolan, har tänkt den yngste ska få vara med mig idag och packa allt som ska med till Luleå… eftersom jag har med alla 3 barnen i helgen så blir det ingen Aloe vera med denna gång, (vet inte om tiden räcker till) hur som helst ikväll/natt ska jag fara och hämta upp mamma och hennes ragdoll… Sen imorgon bär det iväg uppåt… barna har fått ledigt från skolan eftersom resan tar sin tid.

Ha en bra dag allihop!!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag är jättetrött idag och har legat sömnlös trots min lilla sömntablett. Jag unnar mig en tablett då och då om jag är orolig för något, och det har jag alla anledningar att vara nu tyvärr Rynkar på näsan Och nu är jag för vinglig för att gå till jobbet idag också. Tusingens!

Hoppas att ni har en bra dag, mina kära vänner!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MariaT
0

God morgon!

Är deppig som få och ungarna ännu deppigare just nu för min lilla hemlis jag jag har burit på har gått i stöpet, det finns då folk till allt måste jag säga och det var inte ens kattrellaterat.

#0 Lycka till i helgen

#1 Försök och sova lite på förmiddagen så du får bort vingligheten och vad du än oroar dig för går det säkert bra =)

MyTwiggs
0

# 2 Nej, så tråkigt att höra!

www.mytwiggs.com

zoolatri
0

God morgon!

Jag sitter med frukosten framför datorn för att hinna med en sista uppdatering före min resa mot Högsjö.

#1 Hoppas att en liten road trip kan pigga upp;)

#2 Det är aldrig roligt när något man längat efter och planerat inte blir av. Usch.

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Idag är det vår 26-åriga bröllopsdagKyss

Maken fick rosor och choklad när han kom från jobbet vid 7-tiden imorse. Vi lär inte ses något mer idag då han går till jobbet innan jag är hemmaObestämd

Ha en bra dag!

Dolleminas
0

#5 Visst är det underbart med bröllopsdagar!!! Grattis till er båda!!(synd bara att verkligheten ser ut som du skriver…)

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Sitter med en gosklängig liten Isis i knät och försöker samtidigt äta min frukost. Det är bra mycket svårare än det låter eftersom fröken fräken ska vara i ansiktet och gosa hela tiden… Men, denna älskade lilla varelse går före allt annat och det vet hon, rackarkatten! Kyss

(Bildkvalitén är inte den bästa, tagen med min mobilkamera.)

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

Säger två saker som går in i varandra:
Ta hand om er och sköt om er

MyTwiggs
0

# 7 Jag blir så lycklig av isis! Elvira brukar också vara ap-klängig när jag sitter vid datorn. Hon vill halvligga på min bröstkorg, och då måste jag luta mig lite bakåt för att hon ska kunna sitta kvar… och då får jag ont i ryggen, men det är hon värd! Flört

www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

#7, #9

Tänk vilka konstiga ställningar man måste ha ibland för att kissen ska ha det braKyssFlört

Gittan
0

Här skiner solen och snart kommer  barnen hem. Ska förbereda deras älsklingsmat - tunnpannkaka.. På djurfronten är det lungt. Den nya hästen här verkar trivas med tillvaron. Ägaren här hos den i princip hela dagarna. Min systers Cornish börjar tyvärr att gå ned i vikt och dricker ganska mycket. Vår veterinär menar att njurana börjar ta slut. Åldern tar ut sin rätt. Nu går hon på speciellt foder den tid hon har kvar. Hoppas syrran har möjlighet och råd att komma hem innan det är dags. Ha nu en bra eftermiddag all

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Avots
0

Goddag!

Här skiner solenGlad, det var bra länge sedan sist!

Jag har precis ätit lite lunch och känner igen problemet #7, Tindra är ibland hopplöst gosklängig.

Är det något specifikt för vita katterFlört

Skall vid tretiden iväg på en liten ridtur hoppas solen lyser då också.

Eine
0

God eftermiddag!Förutom att jag städar och letar efter bortslarvade prylar, är det lugnt här. I morgon kommer en älskad hona tillbaka hem,jag längtar så!

#0 det är ju rätt så ny historia så det förstår jag.Fast eg har det nog hänt stora historiska händelser nästa alla dagar bakåt genom åren.

#11 oj nu blir jag sugen på tunna pannkakor med frasiga kanter!!

Sköt om er allihop!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
0

#13 Pannkakorna blev toppen enligt barnen

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

#14 mmmm,det tror jag det!Barn vet!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

Godkväll!

Vet inte om La_Joz tittar in här längre, annars skulle jag velat säga Grattis till hennes katt Mistie som fyllde 7 år idag! Ja, hon är född den där dagen! (Berättelsen om Mistie och hennes vackra mamma Rusalka finns i en tråd från förra året).

#14 Åh, pannkakor - det var länge sedan!Skrattande

RacerDonnans
0

#0 Ja den dagen märker jag av rätt mycket som är i Florida just nu. Här är det minnesprogram på de flesta kanalerna samt artiklar i tidningarna. #16 Jag minns den tråden.

Just nu går åskan och vi har känningar av oväder från orkanen Ike. Vi har dock haft sol fram till 16.00 och barnen har hunnit vara på en vattenpark. Nu blir det inomhusaktivitet med simulatorer och dataspel i ett hus med fem våningar så det slukar lite folk en kväll som denna.

#5 Grattis!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

Säjer som vanligt god natt

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer