God morgon 10 september
Idag är det domedagen, idag kommer vi få reda på vad våran nya lägenhet kommer att kosta….hua mig……idag är det dags att bli fattig 
Ha en bra dag allihopa!
God morgon!
Jag var uppe tidigt idag! Jag har gjort några nya skulpturer som är Vääääldigt olika mina tidigare. Självklart kommer jag att fortsätta med de ursprungliga också, men jag utöver med lite andra modeller på kul. Det är så härligt att få "skapa av sig lite" när man har många idéer!
# 0 Hoppas att du kommer lindrigt undan och att lägenheten kommer att vara till mycket glädje för pengarna, Johanna! (och hoppas att du har en hel textil-ateljé i nya lyan
! Vem vill inte ha Johanna-puffar liksom!
Jag har suttit i telefon länge på förmiddagen och mixtrat med saker! Nu tror jag äntligen att jag kan pusta ut!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God förmiddag. Vaknade nyss med den löpande skogisdamen i köket med stängd dörr och sedan stängd dörr till sängkammaren. Hon sjunger oavbrutet så det är enda sättet att få lite sömn.
Sköt om er

Godmorgon!
Har nu mockat ut efter mina avflyttade getter, nu är det rent i ladan igen.
Är valpvakt nu på förmiddagen åt en 12v powderpuff valp. Vad de är söta…..
Sen blir det nog en bunkringstur in till Avesta hund och kattmaten är slut.
Lycka till med lägenheten Johanna!
Idag målar jag det sista i hallen…har dessutom köpt nya tapeter till matrummet och vardagsrummet! ÅHH vad jag älskar inredning, renovering och design!
Köpte dessutom en ny tv, fullhd 50 tum så nu är jag riktigt fattig. *ler* Men det var det värt!
Nu ska jag äta lunch med en vän. Önskar alla en fin dag!

Goddag!
Har suttit i telefon och trasslat jag också men av andra anledningar. Strul med en registreringsanmälan från en av våra medlemmar, men jag hoppas det är på väg att reda ut sig nu. Dagen bjuder inte på så mycket i övrigt, en massa saker som borde göras, typ tvätten, men som jag inte orkar tänka på för tillfället.
#1 Attans att min födelsedagspresent redan är fixad, en sån däringa Twiggie-skulptur skulle jag aldrig tacka nej till! :P
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag!
Jag har som vanligt börjat dagen med att jobba, men jobbade halvdag så jag är redan hemma. Nu ska jag och min jobbarkompis iväg och köpa skor som vi kan ha när vi rider "vår" häst. Vi har lixom blivit hästägare/skötare. Svårt att beskriva. Och jag kan inte ens rida. Så det blir spännande detta här!
Såg de första gula löven på en buske idag..jag känner höstdepressionen krypa in under huden. Jag vills krika jag fick ju aldrig ta farväl!" Sommaren försvann ju bara…
# 5 Det kan nog gå att kombinera! Det blir en dyr födelsedagspresent det här, Anne!
Men det är du värd alla gånger! *hihi*
# 6 Vet du att höstdeppression sägs gå över av att plocka svamp med mig
Jag testar det varje höst och blir alltid lika positivt överaskad! det är Naturmedicin i sin rätta skepnad!
www.mytwiggs.com
#7 Då säger vi det;)
# 8 Jajjemen!
www.mytwiggs.com
Dagens. Lycka till med lägenhetsbestyren
#6 Ridning är kul och en skön känsla av frihet.
Ha nu en riktigt bra eftermiddag och kväll alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hemma tidigare i kväll. Nu blir det lite kel med katterna medan jag tittar på TV, sedan blir det sovdags. Ska kanske lägga in ett par bilder till i mitt fotoalbum. Sov gott med er sedan.
Godnatt vänner.Jag tycker ni är så duktiga med alla era aktiviteter.
Själv ska jag bara kolla lite på TV, så blir det slafen sedan.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God natt säger jag också! (inte för att jag ska sova ännu, men i alla fall!)
www.mytwiggs.com
Säger väl det jag också, men måste vara uppe till efter midnatt så jag kan göra nedräkning på hockeysajten
Jag beundrar din uthållighet Leffe..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora