Slogan-tävlingen avgjord!!
Nu har maken och jag överlagt fram och tillbaka, det var många bra bidrag i tävlingen och framförallt var dom väldigt olika varandra, väldigt bra jobbat av er!
Till sist fastnade vi för ett bidrag som både var fyndigt och syftade på produkternas användningsområde.
Visa din stolthet för älsklingsdjuren, med kattskyltar.se på utställningsburen!
Stort grattis MyTwiggs!
Jag har en vag aning om vilket pris du kommer välja… 
Grattis Twiggie!
Åååå! Jag blir generad 
Och så Ballanälsklingen på Månadens cornish också… Lilla jag liksom…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis till vad du nu väljer till vinst… och vilken bra slogan!!!

Grattis Twiggie! "Lilla du", det kan du ge dig tusan på! Det måste ju vara för att du är så begåvad och bra eller hur? 

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 4 Ohhh.. Är jag? Jag känner mig sällan begåvad, men just nu känner jag mig bra! Av alla potentiella knän att rulla ihop sig i här i huset har Allan och Elvira valt just mitt! (konkurrensen är dock måttlig) 
www.mytwiggs.com
Grattis,ett fint slagord!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vad roligt! Stort Grattis! Fyndig slogan!

Grattis 
Tack! Jag är så stolt! 
www.mytwiggs.com

Jamen det ska du vara Twiggs, den var riktigt bra! 

Skoj! Visa gärna upp det valda priset sedan.
# 10 Tack! 
# 11 Klart jag ska.. Väntar bara på att det ska bli klaaaaart! 
Jag är väldigt nöjd med mitt val av pris! Så kul så kul!
OT: Jag har skrivit mycket verser tidigare. Jag skrev mycket politiska verser på rimm när jag var runt 12 år och då och då tar jag fram mina block för att få mig ett litet skratt! Jag skrev det här på nationaldagen för massor av år sedan:
"Kungen lyfter en handsk-klädd hand mot sin panna!….. Han är en ädel man som ingen får banna!
I kungens hus finns 800 rum…. Ute ligger folket, KUNGEN ÄR DUM!"

www.mytwiggs.com
Det må vara dig förlåtet! Då visste du ju inte att Kungen inte kan göra så mycket -Misstänker att vi ligger åt samma kant om du ännu har de ideal som man kan se om man kikar igenom texten..
# 13 Jisses! Jag var inte ett uns klokare då än jag är nu, Eine! 
(Jag tror dock att jag tänkte på helt andra saker än mina klasskamrater gjorde… Snacka om miljöskadad! Hahaha!)
www.mytwiggs.com
Jo-o-då,du är jätteklok.
# 15 Tack, Eine! Jag tror att man kan vara klok på olika sätt också. En person som gillar språk och har lätt att uttrycka sig i ord uppfattas ofta som klokare än den som tar sig mer tid till at tänka och sparar alla orden i sitt eget huvud. Jag bara häver ur mig allt… och ibland tänker jag inte först 
www.mytwiggs.com