Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 640 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 9 september!

I natt har jag sovit väldigt tungt!

Igår fick jag veta att min kompis lilla dotter som slog i huvudet har fått åka hem från sjukhuset med en hjärnskakning. Hon ska skallröntgas om en vecka men kommer troligen att vara återställd inom en månad och kanske slippa sitt onda huvud! Jag tycker så syn om henne!

Ha en bra dag allihop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

Gomorron!

#0 Så skönt att höra Glad

Själv har jag varit med dottern till tandläkaren, det gick långt över förväntan… Nu är jag ledig i flera dagar!!! Fast det är klart här hemma finns det att göra så det räcker och blir över… Längtar till helgen!!! Ska bli så kul att träffa en massa kattmänniskor i Luleå!!!

Ha en bra höstdag alla!!

Maria-Bremert
0

God Morgon!

Ska snart till jobbet… Sitter just nu och ringer runt till hyresvärdar.. Men det är ingen som ha en ledig lägenhet till mig……

Hoppas att ni får en bra dag allihopa!!

Strawberrygirl
0

Godmorgon allihop!

Jobb, jobb, jobb känns det som just nu. Vi har inte riktigt kommit in i rutinerna i våra nya lokaler så det är lite gnissel här och var men det ger sig väl med tiden.

Önskar er alla en härlig dag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Ikväll ska jag gå på bio med en kompis, vi ska se Patrik 1.5, jag tror den är riktigt underhållande! Annars ska jag ta det rätt lugnt idag, bjuda in veterinärer till vår utställning i februari och fila lite på andra saker.

#2 Lycka till med lägenhetsjakten!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

Godmorgon!

Har precis skickat i väg mina små söta get-pojkar. De skall få ett nytt hem eftersom jag inte kan ha dem kvar över vintern. nu blir det tomt i min lada.

Resten av dagen skall ägnas åt listuppsättning och utmockning av getkätten…..

MyTwiggs
0

# 5 Ska du vara get-lös? Här är det mest lös-get!

www.mytwiggs.com

AnnaS
0

God dag!

Ytterligare ett besök hos veterinären, Sissi har haft lite flytningar ett tag nu. Håll tummarna!!!

Avots
0

#6 Jag skall vara Get-Lös, vilket är min lösning på Lös-Get.

Har kommit fram till att jag mår bäst med husdjur, d.v.s djur som jag har inne i boningshuset, med undantag av hästen som ju inte bor i mina ut-hus

MyTwiggs
0

Hahaha! Så du vill inte ha lös-get? Du hade kunnat utöka med två stycken härifrån annars ;)

www.mytwiggs.com

Leffe
0

Tänk nu har jag varit hemma över ett år, men det närmar sig den dag en som jag ska börja jobba igen. Lite orolig är jag. Klarar jag fortfarande av jobbet och hur kommer katterna att ta det att jag försvinner hela dagarna. Trodde aldrig det skulle kännas så.

Sköt om er

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Åh, så glad jag blir att höra det! Lillflickan! Hoppas att sötisen bli bra snart!

Jag har matat mina spindlar, amblyphyger och snäckor samt bokat en ormbebis idag. *spännande* Bifogar en schysst Ambliphygbild till er som inte sett någon sådan.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

# 10 Du klarar nog allt, Leffe!  Jag tror i alla fall på dig!

Katterna har ju varandra också! Mina verkar inte bry sig nämnvärt. De blir glada när jag kommer hem, men ingenting tyder på att de blev ledsna när jag åkte. Så kan det vara.. och faktum är att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta över det, så jag föredrar att vara nöjd.

# 11 Ska du ha en till orm nu? Jisses!

www.mytwiggs.com

Gittan
0

Tänk jag har sovit hela natten. Varit inne på jobbet idag. Där fanns en hel hög med paper som väntade på mig. Det vat bara att ordna, men det kändes bra att sitta och göra det med tanke på det dåliga vädret ute.

Orm usch!

Ha nu en jättebra kväll alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Trollhassel
0

#12 hehe, ja ormar och kryp är ju min grej. Ledsen att jag inte kan ha katt men…det går ju många ormar på en katt va? Har bokat jordens snyggaste lilla regnbågsboa :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MyTwiggs
0

# 14 Jösses då! Blir sådana stora?

Visa inte upp dina ambliphyger här bara.. Här är vi vana vid *SÖTA* husdjur, syrran! Flört

www.mytwiggs.com

chikan
0

#15 Det har hon ju redan gjort! Och jag tänkte HU! här framför skärmen, trots att jag inte alls har spindelskräck… men vad ÄR det där för djur egentligen? Jag har för mig att jag såg något program av Fear Factor en gång där de åt sådana däringa… :C

EvaG
0

Som vanligt från mej: God natt

Medarbetare på Vilda västern iFokus