Fodervärd sökes till hona
Vi har fått hem världens goaste lilla tjej, FIN*Alchemist Metamizole, kallad Bhelliom. Även fast det är väldigt lockande att behålla henne här och hon trivs bra här hemma skulle det nog vara bättre för kattgruppen i stort om hon fick bo någonannanstans. Så om vi hittar ett perfekt foderhem kan vi tänkas oss att låta henne flytta. Bhelliom är en blåtigré och vit hona som är strax över 3 månader. Kontakta mig för mer info.
Ååååhhh! Hon är så fin, den lilla bruden! Du anar inte hur gärna jag hade smugglat med mig henne hem nästa gång… Grrr
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hurrudu Twiggie, du hotar alltid att sno mina små tjejer, vet snart inte om jag vågar bjuda in dig… 

Så söt man kan vara!! Hoppas att du hittar något bra hem, borde ju inte vara så svårt…om inte annat så får du höra av dig..

Hon är verkligen en vacker liten tjej

Hon är verkligen en vacker liten tjej
Så söt!:D
# 2 Jag vill nog minnas att jag fick hålla rätt hårt i Allan när ni var här sist… Aktioner och motaktioner.. det är väl det ett samarbete handlar om va?
Jag kan nog muta er med lite Arsenik
www.mytwiggs.com
# 8 Jo, det förstår jag. Det är nog Jimmy som är mest skurkaktig av er. Vilken fin päls han har fått (inte Jimmy alltså utan Sune).
www.mytwiggs.com

Oj oj oj vilken fin tjej
lycka till

Hej
Vi är en familj på 4 personer. Jag, min man och två barn på 8,5 och 9,5år. Vi är på jakt efter en hona att ta på foder.
Vi har idag en liten peterbald flicka på 7mån som är helt underbar! Tyvärr är hon ej registrerad så jag vill inte avla på henne.
Vi bor i Kallhäll utanför stockholm i en lägenhet på 105km2 med en stor inglasad balkong. Jag har haft katt nästan hela mitt liv, och vi tog bort min 15åriga bondkatt i maj efter att ha insulinbehandlat honom i 1,5år. Min man har kattallergi, men har bott med vår bondkatt i 11år (fick honom på köpet när han träffade mig) Och vår lilla peterbald tjej känner han inte av någonting.
Om du tycker att detta låter intressant får du jätte gärna höra av dig.
Hälsningar Jenny med familj.

#8 den där killen lockar helt klart fram kleptomanen i en.
Lycka till med att hitta rätt hem till vackra fröken Metamizole / Bhelliom!
Oj! Får meddela att Bhelliom redan hittat ett hem, hon bor tillsammans med en tös från oss. Så någon får gärna stänga tråden!