Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 475 ggr
AlexH
0

ORKK Uts. Norge 3 CERT!!! (IDP)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hepp, nu har jag och Sture tagit modiga steg och kommer bege oss till Drammen och ställas ut i dagarna två 6-7 september!

Det ska bli jättekul och jag har bokat flyg! japp vi ska flyga, för jag ska få bo hos en kompis (arbetskamrat) och hon lånar mig hennes bil. så då lägger jag hellre pengar på en flygtur än hela dagar i bilkörning Kyss

Jag hoppas ju på att jag ska lyckas ta alla tre cert ( dock är det ju konkurrens - men drömma får man ) så att han blir Grand Internationell Champion! ska se hur långt vi kan gå innan han kommer behöva kastreras, då får jag ju börja om igen.. Nu blir han 5 år i Februari.. så håller fingrarna korsade att han ska fortsätta sköta sig Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

Lycka till Sture…ett råd till dig killen….börja inte pinka…på annat än lådan…..Kyss

Eine
0

Underbart Alex! Jag tror att det kommer att gå bra för er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Kul då syns vi där.Jag åker dit med tre katter och hem med fyra.

Stolt ägare till tre La permer

AlexH
0

#3 hehe inte dåligt! visste inte att de förökar sig under utställningshelgen Flört hm.. då kanske jag måste skaffa större resbag för Sture.. om det betyder att man kanske får med sig en till katt hem *fniss* (vilket i och för sig vore väldigt trevligt bara det är "rätt" ras man får )

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Nytt i Norge.Efter tio icke uttagna kokarder får man en katt.Cool

OBS ett skämt!

LinusCRX
0

#5 *asgarv*

Lycka till med Sture. Han kommer fixa det galant! Lycka till Monica också!

[Wiveka]
0

Lycka till Alexandra!!!

Ska försöka komma ihåg med tummhållning-du får påminna(dåligt minne……Flört)

MonicaLagerquist
0

Nu har vi just kommit hem.
Med mig hem har jag en Premier två Champinjoner två nominerade katter.Ett Marängfluff och en parningshona.

Fullständiga resultat kommer imorgon när vi fått vila ut lite.

EvaG
0

Grattis!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
0

Han verkar onekligen vara en kille med schysst temperament, den där Sture-kissen!

Här hålls tummar för en fortsatt bra avelskattiär! (Oj, vilka nypvänliga han-kinder herren har!)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

miano
0

Lycka till nu Alex och Sture….

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
0

Grattis!!!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

# 8 Grattis Monica!Skrattande

Hoppas det gick bra för AlexH med Sture också..Glad

Gittan
0

Grattis!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

AlexH
0

Sture tog alla sina cert och är nu Grand champion!! jag är jättestolt och tack alla . och stort grattis till Ulrika, Lajoz, monica och birgitta som var där och gjorde kanonbra resultat!

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

#10 ja han har ordentliga fertil/hormon kinder . som sitter där de sitter Skrattande. Han blir snart 5 år så åren som fertil har börjat synas rejält på honom, men avsaknad av hår på svansen (studtail) och kinderna.. Kanske att de försvinner den  dag han kastreras ( om han nu gör det) så då kanske jag kan visa upp ett lite mer utpräglat huvud på min stora kärlek *ler*

HAn har faktiskt et fenomenalt temerament. han bara sprang in i Anitas hus och gjorde sig hemmastadd. sprang till lådan det första han gjorde för att chacka vart den stod, och sedan ett par rusningsvarv och sedan la han sig i Anitas mans knä :)

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Monarchy
0

Grattis till framgångarna!
en gud så underbar han låterKyss Det kan ju inte bli bättre än så!
Alltid roligt läsa!