Så har dem flyttat
Ja då blev det dags - tyvärr för våra kissebarn att lämna hemmet och starta sina nya liv med nya familjer.
Vi har dock redan fått rapporter från alla 3 och det går hur bra som helst. Trubbel som vi har kvar hemma saknar dock sina syskon hemsk mycket (och det gör matte också)

Och hans 3 systre Fanny, Siri och Trubbel.
Fanny och Siri har fåett gemensam familj i Malmö.
Tyvärr fick Fanny en skada på svansen och efter något tid upptäckte vi ett knick som vi inte vet om var medfödt eller på grund av skadan. Vi vågar inte chansa så det blev Trubbel som fick stanna kvar.
Jag tror bilden taler för sig själva - hon är kanske inte den bästa i kullen men en på millionen ändå
Ååå! Jag förstår att ni saknar gullegrisarna redan! Synd på Fannys svans. Hon är annars helt outstanding, men.. Ja.. En på minjonen är i underkant för de alla! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jo, så fina de är.. Synd på hennes svans men den ni sparat går inte av för hackor heller.. Visst känns det lite deppigt när de flyttat. Man får inte många veckor med de små men oftast kan man sitta och minnas dem med ett leende på sina läppar..
Jag tror jag förstår hur det känns.Tomt, vemodigt , lite sorgligt,men samtidigt en glädje över att de små hittat sina hem. En mycket fin kull med idel Busungar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

ja det tomt, men samtidig vet vi dem har fått toppen hem - så det kan inte vara bättre
Så får vi se om det blir til lite utställningar med vår vindögda siames ( ja hon är inte vindögd eller siames men det kallar vi henne
)

Snuttnosarna då!
Ja, det lär nog kännas tomt efter de tre små ligisterna som flyttat hemifrån, men behöll ni inte den värsta ligisten av dem alla? Hon kommer nog att fylla det där tomma till bredden med bus, det ser i alla fall så ut på henne på bilden. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.