Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 301 ggr
TrisseCRX
0

God morgon Lördag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enkligen lördag, Ikväll blir det massa kompisar hemma! Eller massa och massa, 4 st..

Vad ska ni hitta på?

sköt om er!!

MyTwiggs
0

Ja, nu är det lördag minsann!

Tyvärr har jag inte svoit mycket i natt. Är nog lite orolig. Rynkar på näsan

Jag ska rensa svamp idag!

En av mina goda vänners dotter föll och slog sig allvarligt igår och nu liger flick-kraken på sjukhus. Hon slog i huvudet! Jag är orolig och hoppas att hon mår bättre snart. Om det inte hade varit så långt att åka hade jag besökt henne idag!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

zoolatri
0

#0 Ja äntligen helg:)

#1 Fy vad hemskt… Hoppas allt går bra!

Idag ska jag iväg på eftermiddagen för att få information om hur allt ska gå till imorgon och vilka som blir mina uppgifter. Jag ska nämligen vara funktionär på en golden utställning och sedan tävling när utställandet är klart:) Det ska bli jätteroligt men jag hade nog hellre åkt till Eskilstuna iaf…

Trevlig helg alla! Det kanske blir en sväng till ikea nu på förmiddagen..hihi

Avots
0

Godmorgon!

Är i Spånga hos min bror och skall snart ut på shoppingtur.

Vi syskon skall ordna kalas till min mamma som fyllde 75 i torsdags, det är mycket att tänka på…

[Wiveka]
0

God morgon!

Har redan dammsugit och torkat golven i hall, badrum och vardagsrum. I sovrummen sover dotter, son och make skönhetssömn.

Kattungarna och deras mamma är förvisade till den inglasade balkongen medan golven torkar, de står och "knackar" på balkongdörrenFlört.

Nu ska jag ta det lugnt…

Leffe
0

God morgon
#0 Ha en trevlig lördagkväll
#1 Det gå säkert bra
#2 Lycka till
#3 Håll i plånboken
#4 Du gör rätt ta det lugnt

Själv ska jag i väg och äta surströmming i eftermiddag.

Sköt om er

Eine
0

Godmiddag.

Trött, ja trött, så in i *skrutt* ! Nu städar jag bort skräp efter den sista tidens kokardtillverkning.Fick telefonsamtal sent i går kväll från en ledsen och trött vän.Hon hade haft inbrott, mitt på ljusan dag,i ett lugnt och fint höghusområde. Alla hennes vackra smycken är borta,och förstås de kontanter som hon hade hemma. Hon är den av mina vänner, som genom andras slarv med öppna fönster, förlorade sin katt i Norge, om ni minns det inlägget? Vissa människor drabbas mer än andra..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 6 Ååå!  Det är förfärligt! Kom katten inte tillrätta? Stackars henne!

www.mytwiggs.com

RacerDonnans
0

God morgon säger väl jag som sitter i Orlando kl 7.44 lokal tid.
Tråkigt att höra om Oskar. Jag tänker på dig Leffe.#6 Håller med att det känns tungt att vissa drabbas så hårt.

Själv har jag det nog oförtjänt bra just nu. Vi ser ut att få två dagar med toppenväder nu innan nästa oväder drar inöver i mitten av nästa vecka. Jag är lite seg eftersom jag var i Umeå på utbildning tisdag-torsdag, bilade hem efter lunch bytte bil och anlände till Upplands väsby kl. 22.30 fikade pratade med min moster, isäng sent, skulle få iväg några jobbpapper per post, somnade runt 01.00 och upp 6.45, till arlanda 8.30 för att få besked att flyget var försenat till 12.30 (var in på hemsidan på morgonen men då fanns ingen info om försening, typiskt). Vi landade 22.30 lokaltid i Orlando och kom i säng 00.30. Ungarna sov inget förrän på sista flyget då de sov två timmar efter att ha varit vakna i 19 timmar. Nu är vi alla fall redo att gå ut och leta oss en restaurang för frukost någonstans.
Ha en bra dag alla så hörs vi igen framöver. Nu skall jag i alla fall börja koppla av. Har vidarebefodrat några jobbmail jag fick igår så jag kan släppa det. Kram på er alla!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

#7 Nej den kissen vet vi inget alls om. Det tog henne väldigt hårt när han försvann.

ScatCat
0

Rexmamma och jag har just kommit hem från en svamptur.Flera liter kantareller, trattisar och trumpeter blev det. Kom hem innan regnet drog in över norra Stockholm.

#1: Det ordanr sig - men bra att hon ligger inlagd för obs.

#6: Inbrott, man blir så upprörd!! Och katten sedan, vilken mardröm.

TrisseCRX
0

Snart dags för tjejmiddag.. eller nåra timmar dåra.. Skrattande

Eine
0

#1 Oj kära nån.(jag var trött när jag träffade tråden i dag).Stackars barn,måtte det gå bra!

MyTwiggs
0

# 10 Jag har plockat och rensat svamp i massor idag också! Jisses vad mycket det finns! Nu ska det bli kyligare och torrare.. Då tänker jag: Mera TRATTISAR!

#11 Ha det så kul!

# 12 Jag har fortfarande inte fått någon rapport från sjukhuset.. Den Lilla flickan! Det är otäckt med skall-skador!

www.mytwiggs.com

TrisseCRX
0

Okej! Stackars flicka!! verkligen! Svamp,  Fins överallt ju!