Katt från Grekland
Har varit en vecka i Grekland ett land jag personligen bara älskar.Att förlänga sommaren känns skönt,då jag är en sådan person som älskar sol och värme.
Kan inte låta bli att lägga in en bild på en Grekisk katt.Många tittade konstigt på oss när vi sprang omkring och tog bilder på katter.
men är man kattmänniska så är man…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
oooo kissekatten,så fin.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Måste berätta att mina katter här hemma blev glada när vi kom hem.Gina som är matte katt har varit sur i en vecka och velat bli serverad mat på övervåningen.Hon mår bäst om hon får följa mig vart jag än åker.Men till Grekland blir det lite svårt.De andra har det gått bättre för,men Toulouse har blivit könsmogen under tiden jag var borta och bara skulle på Naomi så det hela slutade med en trött matte i natt som tog Toulouse in i ett av rummen där han fick sova under natten,med kattlåda,mat och vatten.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Jag var och hälsade på en kompis igår och fick träffa hans 5 månaders huskatt Shiva! Den vackraste huskatt jag träffat tror jag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#4 Vänta tills du får se Phibblan;)
Jättefin verkligen:)

# 4 silverspott, otroligt vacker katt!
# 6 Ja, en fantastisk katt! Dessutom lite ac cornishmentalitet!
Du mår tro att hon gjorde sig bra med deras orientaliska inredning. De har indiska tyger och guld och rökalers och vackra dekorationer överallt.. Vad kan väl sätta mer krydda än en underbar Shiva-katt?
Fast de borde skura balkongplåten ;)
www.mytwiggs.com
#7..eller hänga en sidenbit där,svart eller djupröd eller så….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
# 8 Ja, med orientaliska guldmönster… och vackra kuddar med hörntoffsar! Hon ska ju inte behöva sitta på golvet! 
www.mytwiggs.com