God morgon 2008-09-03
God morgon. Idag ska jag med min mor och handla en ny videospelare. Sedan händer inget speciellt.
Sköt om er

God morgon!
Allt händer på en gång! Kommer att ha arslet fullt, på ren svenska, nu de kommande dagarna. Jag hoppas att jag kan greja allt… Jaja, det löser sig nog på något vis.
Ha en bra dag allihop!
#1 Ta inte i för mycket. Det är inte bra om man går in i den ökända väggen.
Själv har jag ledigt och ska leta reda på foton att lägga i fotoalbumet. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#2 Tack för omtanken
Lyckades lösa ett problem på en timme nu som jag räknat med skulle ta hela dagen!
Så nu vet jag nästan inte vad jag ska göra… 
God morgon!
När jag gick upp i morse var jag på strålande humör! Jag ska göra ett gäng skulpturer idag, och sedan ska jag åka in till Katrineholm med kameran i högsta hugg och fotografera kattungarna på S*Somedays!
# 2 Då får man svansa in och kika under dagen! Hoppas vi får se någon bild på cornishtanten din!
# 3 Oj så bra! Ibland löser sig saker galant som man tyckt verkat bra eländiga!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Sista rycket med tidningen, blev inte klar igår som jag räknat med, inte helt nöjd! Men men, nu är det som det är, ligger fortfarande före i tidsplaneringen så jag ska väl inte klaga antar jag…
Ikväll är det utställningsmöte i UK inför vårens och sommarens utställning. Japp, UK anordnar två utställningar 2009! Vi måste ju ta igen för att vi inte har en endaste en under 2008.
Hoppas vi ses där när det väl är dags!
#3 Visst är det skönt när man får mycket mer tid än vad man från början trodde? Det känns så lyxigt på något sätt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon.Inte så god för mig som jar jättedålig i går och i förrgår.Men det har iaf vänt.Tar det lugnt och ska sova mycket.Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God förmiddag!
Idag ska jag jobba, sen rida ridlektion, sen tvätta samtidigt som jag syr färdigt en viss ms Tummelisas burskynke! Undra om kvällen kommer räcka till
En arbetskollega till mig brukar säga: Arbetet stjäl så mycket tid från fritiden, han har så rätt så rätt.

#5 Spännande, jag tror tidningen blir jättebra. Väntar spänt på mitt exemplar 
Jag hade inget varmvatten i morse, så det fick bli en "raggardusch" innan jag gick till jobbet. Tänkte ta en dusch nu när jag kom hem istället men det är fortfarande inget varmvatten, min bostadsrättsförening gör just nu en felsökning…. annars får man duscha på jobbet.
God natt. Är just nu hundvakt eller är det den som vaktar mej. Det är i alla fall en stor best. Sminka sej är inte att tänka på då han hela tiden ska slicka mej i ansiktet