Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 462 ggr
AnnaS
0

God morgon 2 september

God morgon!

Dags att gå iväg till jobbet… Hade hellre stannat kvar i sängvärmen med mina missar som just nu sover vidare. Tänk om! Till helgen blir det inget kattgos länge på morgonen så det dröjer nästan 2 veckor till nästa gång!!!

Ha en bra dag allihop!

MyTwiggs
0

God morgon! Nu kastar jag mig iväg till jobbet! Vi ska fortsätta med uppsättningen av de välbehövliga och efterlängtade hyllorna på väggarna som vi saknat så under renoveringen! Flört

Ha en bra dag allihop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Nu har jag packat upp helgens packning och så smått börjat fundera på vad som ska packas till kommande helg.

Fick beställning på tio stycken bäddset till docksängar så jag borde ju sy idag.Min pappa snickrar bla docksängar och jag syr bäddar till dom.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och grejar med klubbtidningen idag igen, ska förhoppningsvis kunna skicka ut den på korrektur idag och sedan på tryck.

Hoppas alla har en bra dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

God dag. Det enda jag behöver tänka på idag är att ta mig till apoteket innan medicinen är slut

Sköt om er

zoolatri
0

God dag. Här är det idel sura miner…Radhusförsäljningen har gått åt helvete, köparens pappa är nu polisanmäld för olaga hot och det vara andra gången på samma dag polisen blev kontaktad för någon hade gjort inbrott i minibussen vi flyttade med, som inte är våran. Och som slutkläm på eländet fick jag en obefogad utskällning av min mycket stressade chef som troligtvis är på väg in i en depression för att skörden blir så usel. Gah!

Tur att man kan gå in på iFokus och få upp humöret en aning;)

Gittan
0

God dag. Det blev en sömnlös natt i natt. Gårdagen verkade blivit för mycket. Känner mig pigg ändå. I dag har de varit och hämtat alla fåren på gården. Förhoppningsvis kommer de nästa sommar igen.
#5 Köp ingen lott idag. Himla otur. Ha det nu bra alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

emiya
0

God kväll! Fortfarande sjuk, efter snart två veckor börjar det bli bra tröttsamt. Är väldigt orkeslös, men prövade en kvarts långsam stavgång idag. Måste ju komma igång igen!

Katterna har stort tålamod med mattes nysningar, hosta, stön och andra ljud. Lägger jag mig kommer de genast och vill värma mig! Inte så skönt när febern var på topp!Skrattande (Men gott när frossan satte in.)

Ha en trevlig kväll!

EvaG
0

Tänk i natt kom jag hem tidigare. Arbetar eftermiddag och kväll nu några dygn. God natt med er om en stund. Nu blir det kel med katter

Medarbetare på Vilda västern iFokus