Känns det igen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Går det till så här hos er oxå, eller…
Nja, de har hållit sig i styr när det gäller skrivaren…..
De hoppar alltid fram till skrivaren när den startar, men tyvärr enligt katter så kommer de inte åt pappret

Haha….
Här hemma var det min förra katt, Danne som var "dokumentstrimlare"…men han missade detta vid skrivaren..

Haha, det där känns igen här ja… Fast inte lika brutal slakt av papprena dock, mina nöjer sig med att slå på dem när de kommer ut. De försöker också sticka in tassarna där pappret kommer ut när pappret är färdigutskrivet. Knäppkatter! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Våra katter är mest intresserade av när pappret åker in i skrivaren 

Ha ha, näe våra är sååå väluppfostrade att de till och med undviker att kliva på tangenterna…
Mina katter kan sitta och titta, men när allt stannat ska de fram och undersöka.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Haha, det er som å se Max. Men han tar bare pent imot papiret og venter på neste. Lurer veldig på hva som skjer inne i printeren han 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Så där gör Tindra hela tiden om hon får en möjlighet. Det är inte lika kul i verkligheten som på film

Ja, inte riktigt så vilt, men alla papper som kommer in i huset (även post, böcker och kartonger/lådor) ska "stämplas" först av Gorm, sen av Hermi. Annars är det inte "godkänt"!
Fick låna ett dyrt Lexikon av min arbetsplats - det är "stämplat" i hörnen
! Än så länge får jag behålla det (hoppas dom glömmer bort det….)