Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 514 ggr
omak
0

OT om att lägga ut bilder

Inser att jag, genom att lägga ut bilder på älsklingarna, kanske avslöjar mer än jag borde. I dagens bildserier framgår klart och tydligt att jag varken är förtjust i att diska eller bädda sängen. Hoppas att ni förblindas av killarnas charm och bortser från den inte alltför smickrande bakgrunden… Tänker ni på hur det ser ut runt katterna när ni lägger ut bilder?

Dragonrebell
0

Inte innan bilden är tagen och utlagd till allmän beskådning! Skrattande Jag brukar som sagt inte tänka på hur omgivningen ser ut….tyvärr..hrmSkäms

EvaG
0

Skrattande

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Och? Du menar väl inte att kattägare har tid att ordna med städad bakgrund??Strunt i det,det är iaf katten som är det väsentliga.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

#0 Har aldrig reflekterat över bakgrunden på dina bilder utan blickrna har dragits direkt till dina charmknuttar…. men nu blev jag ju nyfiken så jag får gå tillbaka och kolla…. nej då det ska ajg inte. Skrattande Jag visat bilder med extremt smutsiga fönster bl a.Förvånad

Buffy-co
0

Ja…haha*hmpf*..här har jag ofta svurit över att jag inte kollat bakgrunden..jag har ju inte tiptop städat jämt…prylar kan ligga lite här och där…Skäms
Men värsta missen har jag gjort i skärgården med vidunderlig solnedgång och spegelblankt vatten…-jag fotade jättesöt Smilla som valp - men när jag kollar fotot sedan så hänger soppåsen i en klämma på relingen!Skrikandes(i min digitalkamerans barndom-jag kollade inte så noga direkt..)
Svurit många gånger över den bilden som jag ville rama in…det går kanske att fixa men…jag kan inte!Rynkar på näsan

Sååå -visst jag försöker tänka på bakgrunden numera..vis av mina misstag..Cool

AnneAlva
0

Den minan har man bestämt gått på många gånger, men jag brukar försöka ignorera bakgrunden på mina foton i förmån för frontobjektet. Lider av disk- och städfobi tror jag. Skäms

#5 Jag kan försöka hjälpa dig om du vill, har fixat sådana grejer på foton förut med (enligt mig) helt okej resultat. Provar gärna!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Elica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du menar sådana här bilder?Cool

Efter några såna beslöt jag sist och slutligen, att skaffa en ny spis. (spisen var sån redan när jag köpte lägenhäten - och gick inte att få ren)SkämsResten av rådden kommer och går.

Och sen har jag märkt att när fönstrena börjar se för smutsiga ut i bilder får jag lättare en impuls att tvätta dem!Tungan ute Så denna "kattjakt med kameran" kan faktiskt visa sig nyttig!Flört

Spotless
0

Rolig tråd! Tror att det är olika vilken röra man tycker "går an" att visa upp på sina bilder. Eller givetvis vad man lägger märke till. Själv lyckas jag alltid ha "skitiga" fönster när jag fångar mina katter på fönsterbrädan, det rör mig inte i ryggen. Nos- och tassavtrycken kommer tillbaka så snart jag torkat bort dem i alla fall. SkrattandeSandkorn, grus, ludd kan däremot störa mig något enormt på egna bilder. Skitiga öron och "skrutt" i ögonen försöker jag vara noga med, det är något jag inte vill ha vare sig på egna bilder eller andras… Skäms Om det är obäddat eller står lite prylar på fel ställe spelar ingen roll, inte heller om det är odiskat. Vem tar sig tid att diska när det perfekta fototillfället dyker upp liksom? Skrattande Å andra sidan händer det ju, som Buffy beskriver, att något "felplacerat" sabbar en bra bild och det är ju alltid trist!

Buffy-co
0

Åhhh tack snälla!!
Ska leta reda på den senare och skicka den till dig om du har lust att fixa och trixa..
Är dock räddd för att det inte går..men om du vill prova så..Glad

Jag gillar bilden så mycket..

AnneAlva
0

#9 Provar gör jag gärna, men jag lämnar inga garantier för perfekt resultat. Glad Jag PMar min mailadress!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex