God morgon 1:a september
Hallå på er alla!
Nu är det första september och tiden har gått alldeles för fort den här sommaren tycker jag.
Vi har äntligen fått fart på datorn igen (virus som 17) så snart är vi lika aktiva här på forumet igen ;)
Idag ska jag jobba 7-16 så det är snart dags att pallra sig iväg till jobbet. Gick upp extra tidigt för att säga hej då till Sara. Vi ska vara gräsänklingar måndag-tisdag varje vecka i två års tid fr.o.m idag. Sara har nämligen kommit in på en utbildning i Sthlm, så hon ska sova i storstaden en natt i veckan. Hon var rätt så pirrig när hon åkte. Hihi
Annars blir det nog en lugn dag idag får vi hoppas. Hoppas ni alla har det gott! :D
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
God morgon mina vänner!
Jag blev på så gott humör när jag slog på datorn och såg stackars Allan-Halvbrallan som månadens cornish!
Idag ska jag jobba! Sen ska jag färdigställa ett beställningsjobb… Det ser ut som en vanlig dag, så Allan-Mjukisbrallans vinst gav lite krydda på första höstdagen!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Snart dags att dra till jobbet…
Fick uppdatering med HCM-resultat till Pawpeds nu på morgonen, så jag lade in resultaten. Om någon timme eller så så finns de på nätet. Andelen drabbade ligger stilla just nu vilket är skönt!

God Morgon, vaknade tidigt, 05.55, för att skicka iväg sonen till lärlingsplatsen.
Jag är lite luddig idag, jag får inte mycket gjort mer än planera, planera, planera. Bär ju på en liten hemlis just nu sen i lördags och jag skulle igentligen bara vilja skrika den rakt ut men……så fort allt är ordnat så får jag ropa och skutta och vara sådär glad som man bara ska vara en sån här underbar tid som vi har framför oss.
Hopas alla andra är lika glada och varma inombords som jag är idag och ha en trevlig dag.
#1 SUPER GRATTIS =0))

Godmorgon!
En härlig helg har jag bakom mig, trevlig lördagkväll med goda vänner och igår slappade jag framför tvn med hela dvdn med Jane Austens Stolthet och fördom. Det blev några timmars tv-tittande, perfekt efter en kväll med lite ost och kex.
Nu är det jobb, jobb, jobb som gäller. = )
#3 Weeeeeee, jag vet, jag vet! Och vilken hemlis sen! 
Önskar er alla en superdag!
Godmorgon!
Vaknade av bajslukt från sonen, klev upp och hann inte ens utanför sovrumsdörren förän katterna välte ner en blomkruka från fönstret. Härlig morgon. Börjar med GI idag (igen, suck), omelett och avokado till frukost.
Ha en bra dag allihop!

Morron.
Skall snart plocka in katterna i bilen igen, inför sista etappen på flytt resan. De har fått sova i "gammlahuset" hos min mor i natt. Så skall vi snart få nyckeln till lägenheten. Spännande, då jag inte sett hur det ser ut där innne på riktigt, bara via videotelefon. 
Börjar bli nervös nu.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
Tog ordentlig sovmorgon idag och drömde de mest märkliga drömmar där siameser förvandlades till illrar och smet ut genom utställningsburar och det var kaos.
Idag ska jag ta emot nya studenter för min nations räkning (i Uppsala finns 13 nationer som ligger under kåren och det är på nationerna allting händer), det ska bli roligt!
#1 Grattis till Allan(ex)Ballan!
#5 Hmm… Du låter inte odelat lycklig över den nya kosten… 
#6 Spännande, hoppas allt går bra idag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag. Måste snart ändra på mina sovvanor om jag ska kunna återgå till jobbet. Målet är ju att komma tillbaka även om det finns sjukgymnaster som säger att jag inte kommer att klara det. Men jag ska - bättre jobb finns ju inte även om det är dåligt betalt.
#6 du får väl ha inflyttningsparty här på sajten när du är klar.
Sköt om er
# 3 Nejmen! Vad har du nu kokat ihop, Maria? *nyfiken i en strut*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God eftermiddag!
Är i dag i huvudstaden (s utkanter). Har varit på stora shoppingrundan, IKEA/RUSTA/JULA varvet.
Shoppade med brorsans VISA kort, det varinte så dumt undra om jag kan få behålla det???
Katterna är hemma i Dalarna omskött av syrran, liksom hästen som i dag tyckte gräset var grönare på andra sidan och gick helt sonika över staketet och provade, inte bara en gång utan två!, det har aldrig hänt förut?
Tänk vad djuren hittar på då man inte är hemma.
I morgon bär det iväg upp till Dalarna igrn
Och jag säjer go natt