God morgon 31 Augusti!
God morgon! Idag är det lite molning, men skönt! Jag ska nog knata ut på en prommenad under dagen och dricka te med min kusin "syrran".
Ha en fin dag allihop!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Har varit uppe sedan tiiidigt imorse, hade ingen ro att sova. Idag ska vi åka till Stockholm och installera Neffi temporärt hos Ks syster med man. Där ska hon bo under tiden som vi letar vidare efter en fodervärd/nytt hem åt henne. Ska bli roligt att träffa lillsnurran igen, det var ju ett tag sedan nu, kameran ska med! I övrigt väntar jag besök av min bror idag, han har varit i Uppsala och hälsat på kompisar och han tänker fara en sväng förbi storasyrran innan hemresan, han är bra söt han!
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Goddag.
Håller på o lasta sista släpvagnen. Om några timmar går flytten. =) Vi skall sova hos mamma i natt, så flyttar vi in i morgonbitti. Skönt.
Ha en bra dag, och kanske kommer in hit på ett tag, i väntan på uppkoppling.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon!
Pillade med min nya hemsida hela dagen igår och jag hoppas jag får sjösätta den senare idag. Vilken TID det tar att föra över information och jag har fortfarande information att föra över… Men basic informationen finns där nu i alla fall :-)
Lycka till #2, vi ses ju snart…
Själv har det varit både upp och ner här hemma…. har jobbat väldigt mycket, sen i fredags beslutade vi låta våran hund Sakko (finsk spets) somna in med 3 sörjande barn som påföljd
, visst han saknas av oss vuxna också men denna hund har alltid funnits hos barnen… Har en ny dryg arbetsvecka framför mig… (tur att jag får lite semester om 1½ vecka..) Vi ska snart gå ner och heja på dotterns lag i fotboll.
Hoppas ni får en trevlig dag allihop!!
God dag. Jag vaknade nu totalt genomsvettig och förkyld. Inte en enda katt låg på sängen när jag vaknade - inte ens rexarna.
Sköt om er

Det var mysigt ute,, eller hur Syrran!
Hppas du får en fortsatt trevlig dag! du och alla andra!!
God morgon/lunch!
Här är vädret som hos MyTwiggs. Kanske ska köpa godis och fortsätta äkmpa mot krypern i trädgårn (har upptäckt vilka rackare det är som ligger bakom massförstörelsen på bladen, nämligen ollonborrar). Det är omöjliga och de är många!
#2 Önskar er all lycka i allt flyttande! Jobbigt att gå upp och ner för trapprona
Om vi kunde skulle vi hyra några lastnissar åt er så kunde vi ta några glas vin och titta på *fniss*
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
God eftermiddag. Här håller jag på och förberder min endagsresa till huvudstaden för ett avslut. Sedan börjar livet igen.
#2 Tänk på ryggen bara
#3 Önskar jag kunde göra en hemsida
#4 Sörjer med er
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God eftermiddag!
Behöver väl knappast nämna vad vi ägnat dagen åt, packning, givetvis. Roligare kan man ha…
AnnaS Spännande med ny hemsida! Hur går det med tuttarna? Måste ha missat det.
Dolleminas Vad trist med hunden, vi hade en Finsk spets förut och de är verkligen vackra.

#8 Jag har inte gjort hemsidan själv, det kan jag inte, jag bara för över informationen
#9 Skrållan är inte så generös med att visa tuttar
Men vi hoppas fortfarande, de gökade ju i två veckor de där. Ja, jag vet, jag har promiskuösa damer
Särskilt Ariel och hennes döttrar… Jag hoppas Mini hjälper till med packningen 
Jag har spenderat hela dagen på ett fält i Vallentuna och kört LC med min Faraodamer!
Kan berätta att Enya tog 1a placeringen , med cert och därmed också Lurecoursing championat!! *stolt*
Sture fick stanna hemma och ta det lugnt..
Har arbetat hela kvällen, har kvartalsfakturering på jobbet så jag har suttit 5 timmar nu och godkänt fakturor så att jag hinner med resten imorgon ! *phu*
Godnatt på er alla!
#11 Grattis!
Och jag säjer som vanligt God natt allesammans!