Bingo testar mattes bakkonster (fler bilder)

Hahaha!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Kakmonster får en ny innebörd
Tyckte han att den smakade gott då?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#7 Han tyckte att den var väldigt rolig att smula sönder i miljoner partiklar och sedan sprida ut dom över köksgolvet 
Ajaj, det ligger i släkten! Jag bakar säkert en banankaka i veckan och till en början brukade jag hitta Tamsin sittande på den (dock lyckligtvis ovanpå en bakduk) när den svalnade. Sedan insåg hon att det var något ätbart och sedan dess måste vi förvara allt bakat inuti mikrovågsugnen - allt annat äts upp av vår lilla sopkvarn, f'låt, Tamsin. 

#9 Ha ha ha! Gud, vad lustigt! Undrar vem dom ärvt banakake-genen ifrån? Bingo har aldrig tidigare varit intresserad av bakverk.

Hahah! Det här var en rolig bildserie!
Tänka sig, han blev inte ens serverad en smakbit,utan fick lov att ta själv,stygga matte.
..Duktig katt fixar själv(och han hade säkert roligare med självservering.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Härlig bild där han plockar bort bakduken, hihihi. Han vet verkligen vad han vill. Ibalnd när man seren sån sak, kan man bara inte låta bli att fortsätta titta på vad de tänker hitta på, även om resultatet blir en provsmakad, söndersmulad kaka. Den underhållning man får under tiden kan vara oerhört givande.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilken superrolig bildserie på en superfin Bingo!!!
Visst är det trevligt att ha en så hjälpsam katt 

Härligt bildserie!
Åhh vad våra rexar är härliga - Jag blir alltid så varm i hjärtat när jag ser vad de hittar på.
Men #9 och #10 banankakegenen måste komma från pappans sida. Ruth är fortsatt liten i maten och Pip äter bara kött och torrisar… (fast ganska gärna… och lite väl mycket
)
Någon banankakegen har jag inte hittat här heller…. kan ju bero på att jaginte har bakat någon banankaka här. Efter detta vet jag inte om jag törs… verkar bli mycket städning 
Vad företagsam Bingo är! Han är så söt!!!!! Säger det igen… jisses vad bröderna är lika!!!

Haha, vilken härlig bildserie, håller med Racerdonnans om bakduksbilden, den är klockren! 
#16 Vad är det du beskyller Steve för??
Jag har inte hört något om banankakor från C, men så vet jag inte heller hur ofta hon gör dem. Däremot har hon berättat att han håller hela kattkvarteret stången från vardagsrumsfönstret, nåde den som vågar sig in på hans tomt. När han är ute jagar han rådjur på tomten, kanske har kattungarna fått en "skvatt galen"- gen istället som yttrar sig på olika vis?? 

---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.